Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص از نحوه ثبت سفارش، واردات، قیمت‌گذاری و توزیع نهاده‌های کشاورزی خبر داد. خبرگزاری میزان - احمد امیرآبادی فراهانی در یک پیام توئیتری  نوشت: «تحقیق و تفحص از نحوه ثبت سفارش، واردات، قیمت‌گذاری و توزیع نهاده‌های کشاورزی را تحویل هیات رئیسه مجلس دادم. تا نیمه اول مهر ماه حدود ۵ میلیارد دلار ارز با نرخ ۴۲۰۰ تومانی به این امر اختصاص یافته، چرا مرغ و تخم مرغ و گوشت گران است؟ بخشی از واردات دست افراد خاص بوده!»   بیشتر بخوانید: رشد سه برابری جذب تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی انتهای پیام/ برچسب ها: صحن علنی واردات

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صحن علنی واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت:با توجه به اثرگذاری ویژه طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه بر وضع و کیفیت زندگی شهروندان و لزوم بررسی اثرات اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی آن، در کنار اثرات حمل و نقلی در شهر تهران، استفاده از خدمات شرکت‌های مهندسان مشاور، دارای تخصص‌‎های مرتبط با موضوع، مطالعه موردنیاز است.

شهریار افندیزاده با اشاره به آغاز فرایند انتخاب مشاور از طریق فراخوان آگهی گفت: از شرکت‌های مشاوری که دارای حداقل رتبه ۲ در تخصص حمل و نقل هستند، دعوت کردیم برای دریافت اسناد انتخاب مشاور، از اول تا هشتم اردیبهشت به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران مراجعه کنند.

وی افزود: مکان‌یابی و طراحی ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی (به تفکیک اتوبوس، تاکسی، خودرو شخصی و موتورسیکلت) با در نظر گرفتن معیار‌های ترافیکی (اثرسنجی ترافیکی)، زیرساخت‌های برقی (دیماند و تامین برق ایستگاه‌ها) و مکانیکی موردنیاز و الزامات معماری و شهرسازی، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران بررسی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران همچنین به تعیین اولویت خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر تهران برای برقی‌سازی ناوگان اشاره کرد و گفت: مدل‌های اقتصادی نحوه مالکیت تاکسی و موتورسیکلت برقی با توجه به قیمت موجود تاکسی و موتور بنزینی، از دیگر موارد بررسی در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران است.

دیگر خبرها

  • ذخایر کالاهای اساسی به وضعیت مازاد رسید
  • تصمیمات کمیته قیمت‌گذاری ارزی کالا‌های اساسی و نهاده‌های کشاورزی
  • افزایش قیمت کالا‌های اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده دامی و کشاورزی
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه