Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ماه جاری با شکل‌گیری موج دوم کرونا در قاره اروپا فعالیت‌های اقتصادی منطقه یورو دوباره سقوط کرد و خطر رکود اقتصادی ثانویه این منطقه را افزایش داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، در ماه جاری با شکل‌گیری موج دوم کرونا در قاره اروپا فعالیت‌های اقتصادی منطقه یورو دوباره سقوط کرد و خطر رکود اقتصادی ثانویه این منطقه را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۹۰ درصد اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز این هفته اعتقاد داشتند با ریسک بالای تشدید شیوع مجدد کرونا در اروپا که در برخی نقاط باعث وضع مجدد محدودیت‌های قرنطینه‌ای شده است، ریکاوری تازه شکل گرفته اقتصاد این منطقه متوقف خواهد شد.

برت کولجین از بانک آی‌ان‌جی می‌گوید: پی‌ام‌آی منطقه یورو تأیید می‌کند که فشار موج دوم کرونا بر اقتصاد منطقه یورو هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. در این لحظه سقوط ثانویه اقتصاد اروپا در سه ماهه چهارم امسال بسیار محتمل شده است.

شاخص مدیران خرید ای‌اچ‌اس مارکیت که سلامتی اقتصاد اروپا را نشان می‌دهد در ماه جاری از ۵۰.۴ واحد ماه سپتامبر به ۴۹.۴ واحد سقوط کرده است. رقم کمتر از ۵۰ نشان‌دهنده آب رفتن فعالیت‌های اقتصادی می‌باشد.

وضعیت پی‌ام‌آی بخش خدمات اروپا هم در این ماه بدتر شد و از ۴۸ واحد در ماه سپتامبر به ۴۶.۲ واحد سقوط کرد.

جک آلن رینولدز از کپیتال اکونومیکس می‌گوید: افول بیش از پیش پی‌ام‌آی منطقه یورو در ماه اکتبر شاهد دیگری از این است که موج دوم کرونا ضربه سنگینی به اقتصاد اروپا وارد کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اقتصاد اروپا کرونا قرنطینه منطقه یورو موج دوم کرونا اقتصاد اروپا منطقه یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/چند عملیات گردان‌های قسام در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، گردان‌های قدس- تیپ جنین اعلام کرد که توانسته است با موفقیت یک پهپاد از نوع (DGI Matrice) ارتش دشمن صهیونیستی را کنترل کرده و اطلاعات و داده‌های مهم آن را در اختیار بگیرد.

گردان‌های قدس- تیپ جنین با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که این پهپاد بر اثر نقص فنی حین انجام مأموریت جاسوسی در منطقه «الجلمه» در شمال شهر جنین سقوط کرد.

گردان‌های قسام هم اعلام کرد که نظامیان اشغالگر صهیونیستی را در محور «نتساریم» در مجاورت نوار غزه با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین هدف قرار داد.

گردان‌های قسام همچنین تأکید کرد که دهانه دو تونل بمب‌گذاری شده را در منطقه «المغراقه» در مرکز نوار غزه پس از ورود نیروهای یگان مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده که طی آن این نیروها کشته و زخمی شدند.

رزمندگان قسام یک میدان مین را نیز پس از ورود نیروها و ادوات جنگی اشغالگران صهیونیست به همین منطقه منفجر کردند که طی آن چند دستگاه خودروی زرهی منهدم شده و شماری از نیروهای اشغالگر هم کشته و زخمی شدند.

کد خبر 6082102

دیگر خبرها

  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • این کشور اروپایی بالاترین نرخ تورم را ثبت کرد
  • پرویز داوودی درگذشت
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، به‌زودی سقوط می‌کند
  • قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ دهد
  • جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، بزودی سقوط می‌کند
  • سقوط در رکود؛ روایتی از بازار ارز