Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین ظهر امروز (شنبه) در جلسه ستاد پیشگیری ومقابله باکرونا استان قزوین اظهار داشت :علیرغم تلاش ها و زحمات فراوان مایه تاسف است که تعداد بسترهای ها به بالاتر از 400 نفر رسیده است. 

وی افزود : نباید با کرونا شوخی شود و با کسانی که سلامت جامعه و امنیت عمومی را به خطر می اندازد مماشات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : هر دستگاهی که در وظیفه خود کوتاهی می کند باید مورد مواخذه قرار بگیرد و در صورت لزوم متولی آن برکنار شود. 

استاندار قزوین با بیان این که باید برخوردها تشدید شود عنوان کرد: اگر با این روند پیش برویم و نظارت ها شدید نباشد و تصمیمات جدی گرفته نشود مجبور می شویم که بیماران را در خیابان ها بستری کنیم.

وی ادامه داد : جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا باید تاثیر گذار باشد و تصمیمات جدی اخذ شود تا آمار رو به نزول باشد. 

وی افزود : نباید کسی به خودش اجازه برگزاری مراسم عروسی و عزاداری را بدهد و جان افراد دیگر را به خطر بیاندازد، باید جلوی برگزاری  تمامی مراسم ها گرفته شود و تجمع بالای بیست نفر ممنوع باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه

سومین یادواره سردار شهید حاج محمد ناصر ناصری، سرداران شهید زیرکوه و ۱۱۰ شهید والا مقام شهرستان زیرکوه با حضور خانواده و فرزندان شهید ناصری، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مجمتع مسجد جامع و فاطمیه شهر حاجی آباد برگزار شد.

در این یادواره که برای سومین سال با مشارکت خیرین قرارگاه جهادی پیشرفت سردار شهید ناصری برگزار شد، یاد و خاطره شهیدان و مادران شهدا گرامی داشته شد.

علی آبادی مسئول برگزاری این رویداد فرهنگی هدف از این یادواره را علاوه بر عمل به منویات مقام معظم رهبری در زنده نگه داشتن یا و خاطر شهدا، الگو سازی روحیه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در بین نسل جوان و نوجوان دانست.

بیشتر بخوانید

نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در بیرجند

او افزود: اگر روحیه جهاد و ایثار و فرهنگ والای شهادت و مقاومت در جامعه بین آحاد مردم و نوجوانان و جوانان گسترش یابد دیگر توطئه‌های فرهنگی و تهدید نرم دشمنان بر نسل جوان اثر ندارد و باید همواره به دنبال تحقق آن بود.

در این یادواره قاری برجسته و بین المللی جهان اسلام حاج حسین فردی نیز حضور داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سنتی سمنوپزان در قزوین+ فیلم
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه است
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفط سلامت جامعه است
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • مراجعه ۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر به مراکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳