Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، دفاتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم اسرائیل جمعه شب در بیانیه مشترکی اعلام کردند که مخالفتی با فروش جنگنده اف ۳۵ به امارات متحده عربی ندارد.

گانتس به تازگی با «مارک اسپر» همتای آمریکایی خود در واشنگتن دیدار کرده و این بیانیه پس از بازگشت وی به سرزمین‌های اشغالی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در آنجا توافقی را جهت تضمین حفظ برتری نظامی تل آویو در منطقه با آمریکا به امضا رسانده است.

در بیانیه مشترک دفتر نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی آمده است، این توافق برنامه‌های مدون بلند مدت را ایجاد خواهد کرد که سامانه‌های تسلیحاتی پیشرفته به اسرائیل ارائه می‌دهد و توانایی‌های نظامی تل آویو را  به روزرسانی می‌کند. براساس این بیانیه، امنیت اسرائیل تقویت می‌شود و برتری نظامی منطقه‌ای تل آویو در دهه‌های آینده حفظ خواهد شد.

در جریان سفر گانتس به واشنگتن به وی اطلاع داده شد که کاخ سفید از قصد خود برای تامین سامانه‌های تسلیحاتی به امارات از جمله جنگنده رادار گریز اف ۳۵ کنگره را با خبر کرده است.

در آخرین تصمیم‌گیری در خصوص تحویل تسلیحات پیشرفته از جمله اف ۳۵ به امارات، واشنگتن و ابوظبی قرار است تا اواخر آذر ماه توافق اولیه فروش را آماده کنند. اما «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی مدعی شده است که روند تحویل جنگنده‌های اف ۳۵ به امارات ۷ سال به طول می‌انجامد.

گمان می‌رود که رژیم صهیونیستی در قبال فروش اف ۳۵ به امارات، یک سبد تسلیحاتی به ارزش ۸ میلیارد دلار از آمریکا دریافت کند.

«برکینگ دیفنس» گزارش داد که نتانیاهو در ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) همان روز توافق با امارات این درخواست را به «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا ارائه کرده است و به نظر سفر گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به واشنگتن برای دیدار با مقامات وزارت دفاع آمریکا در راستای پیگیری همین درخواست بوده باشد.

برچسب‌ها تل آویو اسرائیل امارات‌ متحده ‌عربی رژیم صهیونیستی بنی گانتس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تل آویو اسرائیل امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی بنی گانتس تل آویو اسرائیل امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی بنی گانتس اخبار کنکور رژیم صهیونیستی اف ۳۵ به امارات وزیر جنگ رژیم تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات کشتار وحشیانه توسط جنگنده‎های اسرائیل

تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 94 جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعتی پیش به یک خانه در شهر حنین در جنوب لبنان یورش بردند. بنابر گزارش خبرنگار تابناک از جنوب لبنان، بلافاصله پس از این تهاجم آور برداری از محل اصابت موشک ها آغاز شده است. تاکنون شش زن و کودک از زیر آور این تهاجم بیرون کشیده شده‌اند که دو نفر از آنها به شهادت رسیده و چهار نفر دیگر راهی بیمارستان شده اند. شهدای این تهاجم مریم قشاقش همسر یکی از شهدای حرکه امل و دختر برادر او (شهیده مریم قشاقش) هستند. اولین فیلم ارسالی از منزلی که توسط هواپیماهای رژیم صهیونیستی تخریب شد را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • منابع عبری: اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد
  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • لحظات کشتار وحشیانه توسط جنگنده‎های اسرائیل
  • لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه