Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران ۲۹ مهر ماه به صورت الکترونیکی برگزار و نتایج آن اعلام شد.

بهگزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، در این انتخابات که ۲۹ مهر ماه به صورت الکترونیکی برگزار شد ۱۱۴ انجمن‌ علمی دانشجویی شرکت کردند که ۸۴ انجمن توانستند حد نصاب لازم را به دست آورند.

انتخابات آن دسته از انجمن‌های علمی دانشجویی که در این دوره به حد نصاب نرسیدند یا شرکت نکردند؛ در نیمه دوم آبان ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان‌بندی برگزاری آن از سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان به آدرس cultural.ut.ac.ir اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان برای مشاهده نتایج انتخابات می توانند بر روی عنوان هر انجمن در لینک https://cultural.ut.ac.ir/NewsDetails/۳۱ کلیک کرده و اسامی افراد منتخب را مشاهده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران علمی دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس دانشگاه صنعتی اراک در این نشست با بیان اینکه این همایش با ۶۰۰ دستاورد علمی، تخصصی و صنعتی در سطح کشور و بین الملل از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت در این دانشگاه برگزارخواهد شد، گفت: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری همایش از مهر ماه سال گذشته انجام شده و ۶۱۰ مقاله از ۵۰ دانشگاه برتر کشور برای شرکت در این همایش ارسال شد که ۴۶۰ مقاله علمی انتخاب شد.
گودرزی با بیان اینکه برگزاری این همایش معرفی جلوه‌ای از علم و صنعت استان به کشور است، افزود: در همایش پنج کارگاه تخصصی و چهار سخنران با نشست‌های کاملا علمی و تخصصی و نمایشگاهی از دستاورد‌های به روز در سطح استان و ملی به نمایش خواهیم گذاشت.
او گفت: مشارکت علمی، جهش تولید و توسعه صنایع مردم نهاد شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران است.
استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: با بر گزاری سی و دومین همایش بین‌المللی مکانیک در تراز نام صنعتی استان، رویداد شاخصی را در تاریخ نظام علمی استان رقم بزنیم.
مخلص الائمه افزود: بدنه مربوط با موضوع صنعت، دانشجویان صنعتی و دیگر دانشجویان در جریان این رویداد باشند و در برگزاری همایش از صنایع و انجمن‌هایی از جمله قطعه سازان، نفت و گاز، آب سنگین و ایزوگام دلیجان کمک بگیریم.
او همچنین گفت: برای حضور مردم در محل همایش تمهیدات لازم اندیشیده شود.
در پایان این نشست از شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی