Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۳۱درصد از مشترکان برق خانگی استان مرکزی مشمول طرح ملی برق امید هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد اله داد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی امروز در حاشیه افتتاح دفتر برق توره و پروژه نو سازی شبکه فرسوده بخش زالیان، از اجرای طرح برق امید در استان خبر داد و گفت: از اول آبان ماه طرح«برق امید» در سطح کشور اجرا می‌شود که در این طرح مشترکان به سه دسته کم‌مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند که از این میان بهای برق مصرفی گروه کم‌مصرف با ۱۰۰ درصد تخفیف یعنی به‌صورت رایگان محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کم‌مصرف‌ها هم به مشترکانی اطلاق می‌شود که از مهرماه تا اردیبهشت‌ماه مصرف متوسط ماهانه انرژی برق آن‌ها تا ۸۰ کیلووات ساعت و برای ماه‌های گرم (خرداد تا شهریور) تا ۱۰۰ کیلووات ساعت باشد.

وی ادامه داد: خوش مصرف‌ها نیز مشترکانی هستند که در ماه‌های مهر تا اردیبهشت بین ۸۰ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت متوسط مصرفشان باشد و در چهار ماه دیگر سال متوسط مصرفشان بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت باشد و مشترکان پرمصرف نیز در ماه‌های گرم بالای ۳۰۰ کیلووات ساعت و در سایر ماه‌های سال بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت مصرف برقشان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی  گفت: ۳۱درصد از مشترکان برق خانگی استان مرکزی مشمول طرح ملی برق امید هستند.

 اله داد افزود: ارتقای سطح خدمات، سرویس‌دهی مطلوب‌تر و افزایش رضایتمندی مشترکین از اولویت‌های کاری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی است.

اجرای طرح برق امید باعث کاهش هزینه‌های کشور خواهد شد

احمدی بیغش نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: شرکت توزیع برق استان مرکزی جز بزرگترین دستگاه های خدمات رسان در استان است .

بیغش اظهار کرد: با افتتاح دفتر برق توره با مدیریت دقیق تر قطعاً خدمت رسانی بهتری به مشترکین صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح برق امید باعث کاهش هزینه های کشور خواهد شد، افزود: از سویی کاستن از نیاز حجم برق مورد نیاز، سرمایه گذاری برای توسعه نیروگاه ها را کم خواهد کرد و از سویی دیگر می تواند هزینه های زیست محیطی و آلودگی ها را که به دلیل مصرف سوخت و انتشار  گاز CO۲  نیروگاه ها به کشور تحمیل می شود، کاهش یابد.

وی بیان کرد: این طرح می تواند با تخفیف صد درصدی به گروه های کم مصرف، فرصتی مناسب برای سایر مشترکان جهت کاستن و بهینه مصرف کردن برق باشد.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی کیلووات ساعت طرح برق امید کم مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشترکان آب در آذربایجان‌غربی ۴۶۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی کردند

محمد اشرفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مشترکان آب پارسال، ۴۶۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی کردند، گفت: این میزان صرفه‌جویی توسط بیش از ۸۰ هزار مشترک در شهرستان‌های مختلف استان حاصل شده است.

وی اضافه کرد: در راستای تشویق مشترکان، اعطای پاداش به خانواده‌هایی که صرفه‌جویی داشتند در دستور کار شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی است که پارسال در این راستا ۴ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال پاداش پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی ادامه داد: این طرح در راستای مدیریت مصرف آب و ترغیب و تشویق مشترکان پرمصرف برای کاهش مصارف غیرضرور همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می‌شود.

اشرفی در ادامه از مردم آذربایجان‌غربی خواست با توجه به نزدیک شدن به ایام گرم، صرفه‌جویی در مصرف آب را در سال جاری نیز در دستور کار خود قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک
  • سربازان مشمول بخوانند
  • طرح توانیر برای مشترکان بدمصرف برق
  • مشترکان آب در آذربایجان‌غربی ۴۶۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی کردند
  • چرا ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد تغییر می‌کند؟
  • ساعات کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند + جزئیات
  • امکان تامین نیمی از مصرف برق خانگی با انرژی خورشیدی
  • چرا ساعت کاری ادارات از ۱۵ خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیحات جدید دولت را بخوانید
  • دلایل تعیین ١٥ خرداد به عنوان نقطه شروع تغییر ساعات کاری