Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال تا حالا ۴۰۰هزار یورو به حساب شفر واریز کرده و ۲۰۰هزار یورو دیگر هم دوشنبه به حساب مربی آ لمانی می نشیند اما پنجره های نقل و انتقالاتی باشگاه با این پول هم باز نمی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال روز دوشنبه ۲۰۰هزار یورو دیگر به شقر می دهد و احتمالا سه شنبه پرونده او مختومه می شود انا این پایان کار نیست و آ بی پوشان برای بازشدن پنجره ها حتما باید پول پاختاکور و جپاروف را هم بدهند تا مشکل حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تیم فوتبال استقلال خبر می رسد بقیه پول شفر و همچنین پول پاختاکور جور شده و پنجره های نقل و انتقالاتی باشگاه روز چهار شنبه باز می شود تا مشکل ثبت قراردادهای جدید هم حل شود و استقلال با نفرات جدیدی که خریده وارد لیگ بیستم شود.

گفتنی است قرار بود استقلا‌ل خدود ۱۶۰میلیون تومان پول هم به دستیاران ایرانی شفر نظیر بیژن طاهری و اشکان نامداری بپردازد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال بیژن طاهری اشکان نامداری استقلال اشکان نامداری بیژن طاهری نقل و انتقالات استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • قیمت دلار، سکه و طلا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • سه‌شنبه ۴ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • زمان صاعقه چگونه رفتار کنیم؟