Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه_ سوم آبان‌ماه_ در ادامه روند نزولی خود، بیش از ۳۸ هزار واحد دیگر نیز فرو ریخت تا با شکست کانال ۱.۴ میلیون واحدی به کانال ۱.۳ میلیون واحدی وارد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه_ سوم آبان‌ماه_ با کاهش ۳۸ هزار و ۳۰۵ واحدی به یک میلیون و ۳۷۴ هزار و ۴۹ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس تهران می‌توان به کاهش ۴۷۶۲و احدی شاخص کل هم وزن، ۱۰۰۱۸و احدی شاخص قیمت، ۳۵ هزار و ۳۴۸ واحدی شاخص بازار اول، ۴۸ هزار و ۸۱۳ واحدی شاخص بازار دوم، ۳۴ هزار و ۱۳۱ واحدی شاخص صنعت، ۲۵۷۴ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و کاهش ۱۶۶۲ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران برابر با ۳۱۲۶ میلیون سهم بود که طی ۳۶۱ هزار و ۸۷۲ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز معاملات به ۳۴ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۹۴۶ میلیون ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۵۳ میلیون و ۶۷۸ هزار و ۶۱۶ میلیارد ریال شد.

در این میان نمادهای "کپشیرح ۱"، "کحافظ ۱" و "خاهن ۱" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "کدماح ۱"، "وتوکاح ۱" و "پترولح ۱" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 451530

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازار بورس شاخص بورس بورس معاملات بورس شاخص کل بورس بورس تهران سازمان بورس اوراق بهادار شاخص بورس تهران بازار دوم بورس بازار اول بورس فرابورس بازار سرمایه بازار سرمایه و بورس سهامداران بورس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واحدی شاخص شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با ۳۷۸ واحد افزایش معادل ۵ صدم درصد در محدوده ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فملی، فولاد، فارس، شپنا و شستا از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های تاپیکو، وامید، وپاسار و اخابر با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ذوب، وبملت، خودرو، خگستر، شستا، ثشاهد و اخابر هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۱ واحد افزایش به عدد ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.
نماد‌های شگویا، هرمز، خاور، وسپهر و تجلی از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های آریا، انتخاب، فزر، وهور و زاگرس از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۳۶۰ نماد مثبت برابر ۴۲۹ نماد منفی بود. ۱۸۱ صف خرید مقابل ۲۱۳ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۴۲ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون سهام را به ارزش هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۲۲ میلیارد دلار بود.

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۲۸ فروردین/افت ۴ هزار واحدی
  • برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار