Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:14:29 GMT

دیدار دوستانه استقلال خانوادگی شد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۵۸۱۳

اعضای کادرفنی استقلال و هوادار قبل از بازی دوستانه امروز برخورد گرمی با هم داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، آبی های پایتخت امروز در جریان یک بازی دوستانه مقابل هوادار تهران قرار گرفتند. تیم لیگ یکی هوادار که سال گذشته عنوان بهترین تیم نیم فصل دوم دسته اول را از آن خود کرده بود، در حالی به مصاف استقلال رفت که رضا عنایتی مهاجم سابق آبی پوشان هدایتش را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر حسین کاظمی هافبک سابق استقلال هم دستیار عنایتی است.


به همین خاطر قبل از شروع دیدار امروز استقلال و هوادار خوش و بش گرم و صمیمانه ای میان کادرفنی دو تیم شکل گرفت.


محمود فکری سرمربی و پرویز مظلومی سرپرست استقلال با عنایتی و کاظمی برخوردی صمیمانه داشتند تا بازی دوستانه آبی ها تبدیل به یک مسابقه درون خانوادگی شود و شاهد تصاویر جالبی قبل از شروع این مسابقه باشیم.

 

استقلال تهران هوادار تهران تمرینات استقلال دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران هوادار تهران تمرینات استقلال دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین کلین‌شیت پیاپی سیدحسین مقابل ایرالکو

به گزارش ورزش سه بیست و سومین بازی سیدحسین حسینی‌ در لیگ بیست و سوم مصادف با چهاردهمین کلین شیت گلر محبوب آبی ها شد تا سیدحسین به تنهایی بر صدر جدول کلین شیت تکیه بزند.

جالب آنکه حسینی آمار بسیار خوبی را هم مقابل تیم آلومینیوم به ثبت رسانده است. به طوری که در پنج بازی اخیر استقلال برابر اراکی ها هرگز گلی دریافت نکرده و روز گذشته موفق به ثبت پنجمین کلین شیت پیاپی برابر این تیم شد.

حسینی و استقلال آخرین بار در دیدار رفت دو تیم در دی ماه ۱۴۰۰ توسط میثم مجیدی از آلومینیوم گل خوردند و بعد از آن در پنج بازی متوالی مقابل این تیم موفق به بسته نگه داشتن دروازه شده اند.

در این بین استقلال موفق به ثبت سه برد یک بر صفر شده و دو دیدار دو تیم نیز با تساوی بدون گل به پایان رسیده است. اراکی ها در مجموع هشت دیدار لیگ برتری شان مقابل استقلال تنها موفق به زدن یک گل شده اند که در همان بازی سال ۱۴۰۰ توسط میثم مجیدی زده شد.

دیگر خبرها

  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد
  • رفت و برگشت مقابل استقلال: بدشانس!(عکس)
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)
  • دیدار تیم‌های فوتبال روسیه و چین برگزار نمی‌شود
  • پنجمین کلین‌شیت پیاپی سیدحسین مقابل ایرالکو
  • جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد