Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مهریز گفت: تجهیزات انتظامی منطقه برای انجام ماموریت‌های محوله اصلا جوابگو نیست و باید مسوولان برای حل آنها موضوع را پیگیری و اقدام کنند که جزو مطالبه مهم مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا، "حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی" امام جمعه مهریز روز شنبه به مناسبت هفته نیروی نیروی ( ۲۷ مهر الی سوم آبان‌ماه ) در نشست با کارکنان منطقه انتطامی شهرستان با تبریک هفته ناجا به موقعیت مهریز به خصوص مهاجرپذیر بودن، ، داشتن مناطق ییلاقی و قرار گرفتن در کنار جاده اصلی کشور اشاره کرد و افزود: برای پوشش دادن همه منطقه باید منطقه انتظامی تجهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتقال غیرقانونی اتباع بیگانه طی سال‌های اخیر در حومه شهرستان افزایش یافته و به خاطر قرار گرفتن در جوار استان‌های شرقی و جنوبی کشور محل تردد قاچاقچیان و انتقال مواد مخدر است ادامه داد: همه این شرایط گویای اهمیت رسیدگی به منطقه انتظامی مهریز در مقایسه با سایر شهرستان‌هاست.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: برای اینکه ماموران منطقه انتظامی بتوانند بدون دغدغه و با داشتن فراغ بال ماموریت‌های خود را درست و به مواقع  انجام دهند از مسوولان انتظار می‌رود برای تامین وسایل مورد نیاز و نیروی انسانی کافی این شهرستان اقدام شود.

محی‌الدینی به اهمیت راه‌اندازی پلیس فناوری تولید و تبادل اطلاعات( فتا) در شهرستان اشاره کرد که به رغم طرح موضوع و پیگیری هنوز  اقدامی نشده و جزو مطالبات بر حق مردم است و باید برای تحقق آن در اسرع وقت اقدامات قانونی لازم صورت گیرد و کار نظارت بر فضای مجازی جدی صورت گیرد.

مهریز ۵۵ هزار نفر جمعت دارد که ۶۵ درصد در شهر و بقیه در پنج دهستان میانکوه ، بهادران ، خورمیزات ، تنگچنار و ارنان زندگی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی یزد استان استان یزد امام جمعه مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق

فرماندار دره‌شهر گفت: دهیاری‌های دره شهر باید به تجهیزات اطفای حریق مجهز شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، جلسه کمیته اطفای حریق شهرستان دره شهر به ریاست فرماندار و با حضور بخشدار مرکزی، مسئولان منابع طبیعی و دهیاران بخش مرکزی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در محل فرمانداری شهرستان دره شهر برگزار شد.

هوشنگ طاهری، فرماندار دره‌شهر در این جلسه تجهیز دهیاری‌ها به ملزومات اطفای حریق را برای کنترل آتش‌سوزی‌های احتمالی مراتع و مزارع خواستار شد.

وی با اشاره به بارندگی‌های سال زراعی جاری، افزود: شدت بارندگی‌ها در سال جاری موجب پوشش گیاهی مناسب در منطقه شده است و شرایط آب و هوایی احتمال وقوع حریق را افزایش می‌دهد.

فرماندار دره‌شهر خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی و پراکندگی عرصه‌های منابع طبیعی، امکانات شهرستان پاسخگو نیست و مسئولان استانی باید در راستای تجهیز اداره منابع طبیعی شهرستان چه از لحاظ وسایل نقلیه موتوری و چه امکانات اطفای حریق، اهتمام لازم را به کار گیرند.

کد خبر 747132

دیگر خبرها

  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد