Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد که برای رسیدگی به تخلف اخیر هواداران و مقامات تیم فوتبال رن فرانسه پرونده‌ای را به جریان انداخته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) ممکن است باشگاه رن فرانسه را به خاطر تخطی هوادارانش از پروتکل‌های بهداشتی بازی اخیر تیم تیم مقابل کراسنودار روسیه در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مجازات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این بازی که 4 روز پیش برگزار شد، هواداران تیم رن در ورزشگاه خانگی این تیم بدون رعایت فاصله مشخص شده در پروتکل بهداشتی یوفا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، روی سکوها مستقر شده بودند.

یوفا نیز ممکن است به همین دلیل رن را به یک بازی بدون تماشاگر در لیگ قهرمانان محکوم کند تا این تیم و هوادارانش متوجه جدی بودن قضیه شوند.

لوشامپیونه| رِن با قبول شکست خانگی از صعود به صدر جدول باز ماند

علاوه بر عدم رعایت فاصله‌گذاری، رن به ارتکاب دو تخلف دیگر هم متهم است که یکی از آنها مسدود بودن گیت‌های ورزشگاه استاده رن و مشکل در ورود و خروج 5 هزار هواداری بود که اجازه تماشای بازی را داشتند.

سومین تخلف این باشگاه نیز ورود تعدادی از مسئولان این باشگاه به ورزشگاه بدون ماسک و عدم استفاده از آن در تمام طول مسابقه بود.

حکم باشگاه رن تا روز دهم نوامبر اعلام خواهد شد و انتظار می‌رود که به خاطر ارتکاب این سه تخلف نماینده فرانسوی علاوه بر محرومیت از برگزاری بازی اروپایی بعدی‌اش در خانه بدون حضور تماشاگران، به پرداخت جریمه نقدی نیز محکوم شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال اروپا یوفا تیم فوتبال رن اتحادیه فوتبال اروپا یوفا تیم فوتبال رن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در روزی مقابل سپاهان شکست خورد که در نیمه اول از این تیم پیش افتاد و فرصت خوبی داشت تا با غلبه بر تیم ژوزه مورایس، به رتبه چهارم صعود کند.

نکته جالب در این بازی حضور پرشور هواداران ملوان بود که تمام صندلی‌های ورزشگاه را پر کرده بودند و در این بین دو بازیگر تلویزیون هم در جایگاه ویژه برای هواداری از ملوان آمده بودند.

سپند امیرسلیمانی و امیرعلی نبویان دو هنرمندی بودند که امروز بازی را از نزدیک دیدند و شور و حال خاصی نیز در حین تماشای بازی داشتند. در پایان بازی نیز امیرسلیمانی با تمجید از هواداران ملوان گفت که این جو ورزشگاه را جای دیگری در ایران ندیده است.

دیگر خبرها

  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)