Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط «MySmartPrice» از گلکسی S21‌ پلاس شباهت زیادی به رندرهایی دارد که قبلا از گلکسی S21 و نسخه الترا به اشتراک گذاشته شده‌اند.

 

 

 

باوجودی که تصاویر طراحی شده با نرم افزار CAD ممکن است طراحی واقعی نسخه پلاس را به نمایش نگذارند؛ ولی طراحی ماژول دوربین و حاشیه‌های اطراف گوشی و خصوصا حاشیه پایینی دستگاه که سامسونگ از آن به عنوان«Blade Bezel» یاد می‌کند را به خوبی نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلکسی S21‌ پلاس با نمایشگر تخت 6.8 اینچی اولد +QHD، چیپست اسنپدراگون 875 کوالکام یا چیپست اگزینوس 1000 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه پلاس گلکسی S21 از باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ 25 واتی، رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

 

در پنل پشتی دستگاه، دوربین فوق عریض 64 مگاپیکسلی درکنار دوربین 10 مگاپیکسلی اصلی و دوربین فوق عریض 10 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

علاوه بر تصاویر CAD گلکسی S21 پلاس، براساس اطلاعات فاش شده از منبع دیگری، احتمالا ماژول دوربین گلکسی S21 تفاوت چندانی با ماژول دوربین گلکسی S20 نخواهد داشت.

یکی از کاربران توییتر با حساب کاربری camie_ngo@ تصویری از دوربین گلکسی S21 به اشتراک گذاشته که رندرهای قبلی منتشر شده در مورد طراحی دوربین این گوشی هوشمند را تایید می‌کند. احتمالا حساب کاربری توییتر متعلق به یکی از کارگران کارخانه سامسونگ است.

 

 

 

اگر اطلاعات فاش شده صحت داشته باشد، به نظر می‌رسد باید منتظر سه دوربین در پنل پشتی گلکسی S21 باشیم که از این زاویه دقیقا مشابه گلکسی S20‌ خواهد بود. هرچند اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات دوربین‌ها در دست نیست.

انتظار می‌رود که حسگرهای دوربین گلکسی S21 از نظر رزولوشن و ابعاد پیکسل نسبت به گلکسی S20 ارتقا پیدا کنند. سامسونگ احتمالا زودتر از همیشه و به اعتقاد برخی منابع، در تاریخ 17 بهمن‌ماه (5 فوریه) درنظر دارد گوشی‌ها سری گلکسی S21  را رونمایی کند. هرچند برخی منابع هم تاریخ رونمایی را ماه ژانویه اعلام کرده‌اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ گلکسی گوشی هوشمند دوربین گلکسی گلکسی S21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد

ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، پنج هزار و ۳۲۹ خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه سوز شده است.

سید حجت مدنی ۵ اردیبهشت گفت: تاکنون شش هزار و ۱۳۳دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۳۲۹ خودرو دو گانه سوز شدند و ۸۰۴ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

مدیر منطقه اردبیل افزود: از مزیت‌های استفاده از سوخت سی ان جی در خودروها می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف بنزین، آلایندگی کمتر نسبت به سوخت بنزین و همچنین کاهش هزینه سوخت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات اصلی و مهم در سوق دادن صنعت خودرو سازی به سمت تولید خودروهای دوگانه سوز این است که فرایند تولید گاز نسبت به بنزین آسان بوده و هزینه کمتری نسبت به تولید بنزین در سطح کشور دارد.

مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • ببینید | احتمالا ظرف ۱۵ روز آینده ابلاغ می‌شود
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • احتمالا جالب ترین عکسی که از مورچه دیده اید!
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی