Web Analytics Made Easy - Statcounter



تعدادی از هواداران پرسپولیس با حضور مقابل وزارت ورزش و جوانان و ساختمان این باشگاه به مشکلات اخیر این تیم اعتراض کردند.

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر با حواشی مختلفی مانند انتشار فایل‌های صوتی و تصویری مهدی رسول‌پناه، جدایی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری، استعفای علی رغبتی از عضویت در هیأت مدیره، ناراحتی بازیکنان و اعضای کادر فنی از صحبت‌های سرپرست مستعفی و در نهایت استعفای رسول‌پناه مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* به همین دلیل تعدادی از هواداران پرسپولیس صبح امروز ابتدا مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده و لحظاتی بعد به مقابل ساختمان این باشگاه رفتند تا اعتراض خود را درباره حواشی اخیر اعلام کنند.

* حدود ۵۰ نفر از هواداران مقابل ساختمان باشگاه حاضر شدند اما با توجه به اینکه هیچ یک از مدیران در داخل ساختمان حضور نداشتند، جوابی برای این اعتراض‌ها دریافت نکردند.

*جدایی شجاع خلیل‌زاده یکی از مهمترین محورهای اعتراض بود. البته تعدادی از آنها به وویسی که از مدافع جدا شده پخش شده و هواداران را به عوامل آقای دکتر (رسول پناه) معرفی کرده، ناراحت بودند.

* پیوستن محمد نادری به استقلال هم از دیگر مسائلی بود که سبب انتقاد هواداران شد.

* حدود ۴۰ دقیقه پس از تجمع هواداران نیروی انتظامی آنها را متفرق کرد. تعدادی از تجمع‌کنندگان به سمت ورزشگاه شهید کاظمی رفتند تا در محل تمرین پرسپولیس گلایه‌های خود را به بازیکنان، مدیر و کادر فنی اعلام کنند.

استوری منتشره از رسول پناه علیه گل محمدی و باقری جعلی است

سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس فعالیتی در فضای مجازی ندارد.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصویری از یک استوری با نام مهدی رسول پناه در اینستاگرام علیه یحیی گل محمدی و کریم باقری منتشر شده اما سرپرست مستعفی پرسپولیس صفحه ای در فضای مجازی ندارد.

رسول پناه ضمن ابراز بی اطلاعی از تصویر منتشر شده در فضای مجازی، اعلام کرد هیچ فعالیتی در اینستاگرا، توئیتر و ... ندارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی برابر صنعت نفت آبادان با حرکتی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی فراخوانده شد و امروز حکم محرومیتش اعلام شد.

دانیال علاوه بر جریمه مالی یک جلسه از همراهی سرخپوشان در لیگ برتر محروم شده است. این حکم به آن معناست که او می‌تواند در بازی بعدی برابر آلومینیوم در جام حذفی حضور داشته باشد اما از بازی حساس برابر سپاهان محروم است.

این حکم با واکنش پرسپولیس مواجه شده و این باشگاه باتوجه به رسمی بودن بازی با آلومینیوم معتقد است دانیال باید همین هفته محرومیتش را سپری کند و در بازی با سپاهان حضور داشته باشد.

در نهایت باید دید اعتراض پرسپولیس باعث رسیدن این مدافع به بازی حساس برابر سپاهان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • (ویدئو) تجمع هواداران فلسطین هنگام استقبال صدراعظم آلمان از ریشی سوناک
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • عکس‌| استوری باشگاه پرسپولیس برای جواد کاظمیان
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است