Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@02:09:18 GMT

گرت بیل باعث تاتنهامی شدن ستاره رئال

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۶۰۸۳

گرت بیل باعث تاتنهامی شدن ستاره رئال

سرخی رگیلون، مدافع اسپانیایی تاتنهام از انتقال تابستانی به این تیم رضایت دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه در اواخر فصل نقل و انتقالات تابستانی و در فاصله ای کوتاه اعلام کرد سرخی رگیلون و گرت بیل را از رئال مادرید به خدمت گرفته است. حالا سرخی رگیلون در مصاحبه ای از این انتقال ابراز خوشحالی کرده و از نقش گرت بیل در قانع شدن به حضور در لیگ برتر سخن گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخی رگیلون گفت:

“روند انتقالم طولانی شد، اما به محض اینکه در مورد خبر علاقه تاتنهام به خودم شنیدم تصمیم گیری آسان شد. ترک کشور، لالیگا و خانواده ام تصمیم بزرگی بود، اما شرایط خوب پیش رفت. از زمان ورودم به اینجا، باشگاه به طرز مثبتی من را غافلگیر کرده است. زمینی تمرین، هم تیمی هایم و همه چیز فوق العاده بوده و من واقعا لذت می برم.

 

من وقتی در مادرید بودم با گرت بیل صحبت کردم و او به من گفت شرایط در تاتنهام چگونه است، پس بعد از صحبت با او قانع شدم به پیشنهاد تاتنهام پاسخ مثبت دهم. من خوشحالم همزمان با کسی که قبلا هم تیمی من بوده به اینجا آمدم. حالا می توانم از گرت بیل در مورد مواردی مانند شرایط فعلی و چگونگی اوضاع سوال کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گرت بیل رئال مادرید تاتنهام تاتنهام رئال مادرید گرت بیل گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در دیداری حساس و مهم در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را از سر راه بردارد تا یک قدم دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

بلینگام و واسکز دو ستاره رئال در این دیدار بودند که موفق شدند دو گل مهم برای این تیم به ثمر برسانند و پس از گل ستاره انگلیسی که باعث پیروزی شاگردان کارلو آنجلوتی در وقت‌های اضافه برابر رقیب قدیمی شد بود که آنها تصمیم گرفتند شادی گل خاصی را به نمایش بگذارند.

رقص دو نفره این دو بازیکن توجه بسیاری از هواداران رئال و کاربران در شبکه‌های اجتماعی را جلب کرد و تصاویر جالبی از این حرکت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتشر شد که با واکنش واسکز همراه شده است.

این بازیکن در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« رقصیدن؟ عکس بسیار خوب و جالبی است. ما این خوشحالی پس از گل را چند باری در تمرینات انجام داده بودیم و حالا لحظه مناسبی برای رونمایی از آن بود.»

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس