Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت فیدار اویل یکی از با تجربه ترین شرکت ها در تولید روغن های صنعتی، گریس و گریس نسوز می باشد که تمامی برند های مطرح دنیا در این شرکت وجود دارد که می‌توانید آن ها را خرید داری کنید.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، خرید انواع روانکارهای صنعتی از جمله گریس روغن هیدرولیک و انواع روغن های بهران در شرکت فیداراویل با بهترین کیفیت ها و قیمت ها را می‌توانید تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت فیدار اویل و انواع برند های موجود در آن:

شرکت فیدار اویل یکی از با تجربه ترین شرکت ها در تولید روغن های صنعتی، گریس و گریس نسوز می باشد که تمامی برند های مطرح دنیا در این شرکت وجود دار دو می توانید آن ها را خرید داری کنید هم چنین ضمانت همه ی محصولات را می توانید از کارشناسان ما دریافت کنید.

تمامی محصولات ما کاملا با کیفیت بوده و تمامی آن ها اصل می باشند و دارای استاندارد جهانی است هم چنین دارای استانداردهای زیست محیطی نیزمی باشد که برای استفاده در کارخانجات و ماشین آلات مختلف می توانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده کنید.

این شرکت تا کنون تلاش کرده با کیفیت ترین محصولات را با نازل ترین قیمت ها عرضه کند و برای جلب رضایت مشتریان خود فعالیت می کند پس با ما را در سایت و شبکه های اجتماعی فیدار اویل همراهی کنید.

حال با ما همراه باشید تا به معرفی برند های موجود در فیدار اویل بپردازیم:
شرکت فیدار اویل دارای روغن صنعتی و انواع گریس و گریس نسوز در برندهای مختلف بهران ، توتال و شل است که تمامی این برند ها را می توانید از سایت یا شبکه های اجتماعی ما خرید داری کنید و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس گرفته آن ها شما را در زمینه های مختلف راهنمایی خواهند کرد.


روغن های صنعتی و هیدرولیک بهران:


یکی از این برند ها که تولید کشور ایران می باشد و دارای سازگاری کاملا مناسبی با انواع ابزار های صنعتی را دارد و بعد چندین سال تجربه توانسته که افراد بسیاری را از خود راضی نگه دارد شرکت روغن بهران است.
این شرکت از سال 1341 فعالیت خود را آغاز نموده و با تولید مرغوب ترین روغن ها توانسته است نیاز کشورمان را در این حیطه بر طرف کند و تا به امروز توانسته است تمامی محصولات نفتی و روغنی خود را در بالاترین کیفیت بفروشد. این شرکت بسیار گسترده است و در دستگاه ها و ماشین آلات مختلفی استفاده می شود که می توان به: روغن ترانسفورماتور با تعداد دور بالا، روغن کمپرسور، نساجی، چرخ دنده ها و خیلی موارد دیگر اشاره کرد.
حال شرکت فیدار اویل با داشتن نمایندگی فروش روغن بهران از جانب شرکت بهران تمامی محصولات از جمله روغن حرارت، روغن بهران درفش، روغن بهران آبکار، روغن هیدرولیک H46، روغن بهران آذرخش، روغن بهران بافت، فروش روغن بهران بردبار در مدل های مختلف و غیره را با کیفیت اصلی و اورجینال دارا می باشد.


روغن و گریس صنعتی توتال:


برند توتال که یک برند فرانسوی می باشد دارای در سال 1924 توسط ارنست مرسیه تاسیس شد که این شرکت علاوه بر روغن صنعتی دارای گریس و گریس نسوز نیز می باشد که قیمت گریس این شرکت نسبت به برند های دیگر کمی بالا تر بوده اما می توان گفت به نسبت دارای کیفیت و ماندگاری بیشتری است و طرفداران خاص خود را دارا می باشد

برند روغن صنعتی و گریس شل:


این برند که ساخت کشور آمریکا است و یه شرکت چند ملیتی به حساب می آید علاوه بر این لوگو آن شبیه به یک صدف زرد رنگ است این شرکت در سال 1907 میلادی با شرکت رویال داچ ادغام شده است و نام آن به شل تغییرکرده است. امروز مقر اصلی شرکت شل در کشور هلند می باشد. موارد کاربرد آن بسیار گسترده است که می توان به: روانکاری دستگاه های کشاورزی، موتور هواپیما، خودرو، توربین ها، موتور تراش و ... اشاره کرد هم چنین قیمت روغن صنعتی برند شل جزو گران ترین روغن ها محسوب می شود که به مراتب از کیفیت بالاتری نیز برخورد دار است روغن های این شرکت مشهوریت و کیفیت منحصر به فرد خود را دارا می باشند که از ویژگی های مهم روغن های این شرکت می توان به ضد زنگ زدگی و مقاومت زیاد در برابر اکسیداسیون اشاره کرد.


انواع گریس و گریس نسوز در فیدار اویل:


گریس ها و گریس های نسوز از جمله محصولات صنعتی پر کاربرد و پر طرفدار در بین مشتریان می باشند که با روغن های صنعتی تفاوت هایی دارد که باعث شده برخی افراد این محصول را به روغن صنعتی ترجیح دهند.
این گریس نسوز ساخت کشور بلژیک می باشد که در دماهای بالا استفاده می شود به خصوص در دما ۱۲۰ درجه سانتی گراد کاربرد بالایی دارد در دماهای پایین هم خاصیت پمپ شوندگی ایجاد می کند هم چنین دارای پایداری در برابر اکسیداسیون است و مقاومت در برابر آب هستند


در شرکت فیدار اویل روغن های شل و انواع گریس های آن هم به صورت بشکه ای و هم به صورت سطلی به فروش می رسد کافی است که به سایت ما سر زده و از کارشناسان ما اطلاعات کافی را دریافت کنید.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: رپرتاژ روغن هیدرولیک روغن های صنعتی روغن بهران روغن صنعتی گریس ها هم چنین برند ها روغن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست محصولات عطاری شامل چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

از زمان‌های قدیم، عطاری‌ها به عنوان مراکزی برای تامین نیاز‌های سلامتی و درمانی مردم، در فرهنگ‌های مختلف جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. در‌واقع عطاری جزو آن دسته از مشاغلی است که در هر فرهنگ و کشوری وجود دارد. در این مراکز می‌توان لیست متنوعی از محصولات دارویی و مواد غذایی را پیدا کرد. ادویه‌ها، دمنوش‌ها، گیاهان دارویی و عرقیات گیاهی، روغن‎ها و دانه‌های روغنی و گیاهی مهم‌ترین لیست محصولات عطاری را تشکیل می‌دهند. در این مقاله به بررسی کامل لیست اقلام عطاری می‌پردازیم. اگر به فکر راه‌اندازی یک عطاری و تهیه اقلام با‌کیفیت هستید، مطالعه این مقاله برایتان مفید خواهد بود.

ادویه‌ها؛ جزو جدایی‌ناپذیر عطاری‌ها در گوشه‌وکنار دنیا

یکی از اقلامی که بی شک در هر عطاری می‌توانید آن را پیدا کنید، ادویه‌ها هستند. از اسفند تا فلفل، ادویه‌ها به عنوان یکی از مهمترین عناصر طعم‌دهنده و درمانی در فرهنگ‌های مختلف جهان شناخته می‌شوند. همچنین این مواد معطر برای تزیین غذا نیز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیاری از ادویه‎ها نیز عطر و رنگ ویژه‌ای به غذا‌ها می‌دهد. در کنار این موارد نباید از خواص دارویی ادویه‌ها نیز غافل شد.

در این لیست پرفروش‌ترین ادویه‌های موجود در عطاری نام ادویه‌های پرکاربردی مانند فلفل، دارچین، زعفران، زردچوبه به چشم می‌خورد. در برخی فصل‌های خاص سال نیز میزان فروش زنجبیل، زیره سبز و آویشن افزایش می‌یابد. در سال‌ها اخیر آمار فروش نمک آبی در تهران نیز به دلیل فواید معدنی این نمک افزایش یافته است.

گیاهان دارویی؛ یکی از مهم‌ترین محصولات عطاری

یکی دیگری از اقلامی که برای یافتن آن‌ها باید به عطاری‌ها مراجعه کنید، گیاهان دارویی هستند. این گیاهان با خواص درمانی و شفابخشی که دارند از دیرباز به‌عنوان درمان طبیعی برای بیماری‌های مختلف به کار می‌رفتند. با مراجعه به عطاری‌ها می‌توانید به انواع گیاهان دارویی مورد‌نظرتان دسترسی داشته باشید و از خواص آن‌ها برای بهبود و تقویت سلامتی خود بهره‌مند شوید.

گیاهان دارویی مانند زنیان، بابونه، نعناع، زنجبیل، زیره، آویشن و چای سبز از جمله محبوب‌ترین گیاهان دارویی هستند که به‌طور گسترده در عطاری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. هرکدام از این گیاه‌ها خواص و مزایای منحصر‌به‌فردی برای بهبود سلامت دارند. به همین دلیل در لیست اقلام عطاری حتما جایگاه ویژه‌ای به این گیاهان پرخاصیت و شفابخش اختصاص دهید. یکی دیگر از اقلام پرطرفدار عطاری‌ها که به دلیل خواص درمانی مورد توجه مشتریان قرار گرفته، نمک صورتی است. برای اطلاع از قیمت نمک صورتی هیمالیا می‌توانید به سایت بلو‌سالت ۲۴ مراجعه کنید.

تهیه عرقیات گیاهی در حضور مشتری در عطاری

علاوه‌بر گیاهان خشک، مانند بابونه، پونه، نعناع و آویشن، عرق این گیاهان نیز خاصیت دارویی دارد و یکی از اصلی‌ترین محصولات عطاری است. در‌واقع این محصولات از انواع گیاهان با استفاده از روش‌های استخراج مختلف از جمله تقطیر، مکش و ماسه‌کوبی به دست می‌آیند.

مصرف عرقیات گیاهی به ارتقای سلامت کلی بدن کمک می‌کند و استفاده از آن‌ها برای افزایش انرژی، کاهش استرس، تسکین دردها، بهبود خواب، تقویت سیستم ایمنی و بسیاری دیگر از مشکلات موثر است. برخی از عطاری‌ها استخراج عرقیات گیاهی را در حضور مشتریان انجام می‌دهند. این موضوع به افزایش حس اعتماد در مشتریان و در‌نتیجه بالا رفتن فروش کمک می‌کند.

خرید دمنوش‌های طبیعی از عطاری‌ها برای تقویت سیستم ایمنی

خرید دمنوش‌های طبیعی از عطاری‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای بهره‌مندی از خواص گیاهان دارویی و ارگانیک است. این دمنوش‌ها اغلب از گیاهان دارویی معروفی مانند زنیان، بابونه، نعناع، زعفران و زنجبیل تهیه می‌شوند که هرکدام خواص درمانی خاصی دارند. در عطاری‌ها می‌توانید اطلاعات دقیق و کاملی درباره نحوه استفاده و روش دم‎آوری دمنوش‌ها به دست بیاورید.

عطاری مرجعی مطمئن برای خرید روغن‌های طبیعی
روغن‌های طبیعی از جمله محصولات مهمی هستند که در لیست اقلام عطاری‌ها موجود هستند. این روغن‌ها از مواد گیاهی یا حیوانی با استفاده از فرآیند‌های استخراجی مختلفی مانند فشار خارجی، تقطیر و مکش به دست می‌آیند. پرطرفدارترین روغن‌های طبیعی که در عطاری‌ها به فروش می‌رسند شامل روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن کنجد و روغن بادام می‌شوند. این روغن‌ها هم مصرف خوراکی و هم مصارف موضعی دارند که برای درمان درد‌های مفصلی و حفظ شادابی و سلامت پوست و مو مفید هستند.

عسل و انواع شیره؛ مواد شیرین‌کننده طبیعی در لیست محصولات عطاری

عسل و انواع شیره‌ها به عنوان مواد شیرین‌کننده طبیعی از محصولات دیگری هستند که در لیست محصولات عطاری قرار می‌گیرند. این محصولات طبیعی به‌عنوان جایگزین سالم و طبیعی برای شکر و سایر شیرین‌کننده‌های صنعتی شناخته می‌شوند. علاوه بر این، عسل خواص ضد میکروبی، ضد التهابی و آرامش‌بخش دارد و استفاده از آن برای درمان مشکلات مختلف موثر خواهد بود.

شیره‌ها نیز مواد شیرین‌کننده طبیعی دیگری هستند که از انواع میوه‌ها و گیاهان با استفاده از روش‌هایی مانند انجماد، گرما و تقطیر به دست می‌آیند. استفاده از انواع شیره‌ها مانند شیره خرما، شیره انگور و شیره توت با خواص مختلف به‌عنوان یک بخش از رژیم غذایی سالم توصیه می‌شود. با‌توجه‌به اینکه عسل و انواع شیره‌ها از مواد طبیعی و سالم به دست می‌آیند، معمولا در لیست محصولات عطاری‌ها موجود هستند و به‌عنوان جایگزین‌های سالم برای مواد شیرین‌کننده‌های صنعتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

خرید نمک آبی و صورتی اصل از فروشگاه بلو‌سالت ۲۴

در این مقاله با مهم‌ترین اقلامی که در لیست محصولات عطاری قرار دارند، آشنا شدیم. خرید از عطاری‌ها چند مزیت اساسی دارد. در این مراکز لیست کاملی از محصولات مورد‌نیازتان و ادویه‌ها و گیاهان پرمصرف را می‌توانید تهیه کنید. همچنین کلیه محصولاتی که در عطاری‌ها به فروش می‌رسند، طبیعی هستند و کیفیت بالایی دارند. به‌عنوان مثال انواع نمک‌های طبیعی مانند نمک آبی سمنان و نمک صورتی هیمالیا اصل را در عطاری‌ها می‌توانید پیدا کنید. با خرید از یک فروشگاه معتبر خیالتان از بابت طبیعی بودن و اصالت محصول نیز راحت خواهد بود. اگر برای تامین نمک کمیاب آبی و نمک دانه درشت و دانه شکری صورتی به دنبال یک فروشگاه و مرجع مطمئن می‌گردید، امکان خرید عمده از فروشگاه بلو‌سالت ۲۴ برای مشتریان در سراسر ایران فراهم شده است. این فروشگاه به‌عنوان تنها مرکز فروش مستقیم نمک آبی و نمک صورتی هیمالیا در کشور فعالیت دارد. برای اطلاع از قیمت انواع نمک آبی و صورتی و اطلاع از قیمت می‌توانید به سایت بلو‌سالت ۲۴ مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • روش‌های ارتباطی موثر در فروش: کلیدی برای موفقیت تجارت
  • راهنمای ماشینکاری فولاد CK45: نکات کلیدی کار با فولاد CK45
  • نکات کلیدی برای تشخیص ساعت‌های مردانه اصل از تقلبی
  • راهنمای خرید موتور گیرلس / معرفی برندهای برتر
  • اوردر بلاک چیست؟ انواع اوردر بلاک
  • لیست محصولات عطاری شامل چیست؟
  • آشنایی با انواع یراق پارتیشن اداری / نکات پیش از خرید
  • ۸ نکته کلیدی و مهم که باید درباره‌ی بیمه تکمیلی بدانید!
  • بهترین راه برای از بین بردن کپک ها | چرا نباید از سفید کننده برای پاک کردن کپک استفاده کرد؟
  • نکات کلیدی که هنگام ساخت سوله صنعتی باید در نظر گرفت؟