Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@21:12:01 GMT

محمود مقامی به شبکه سحر می‌آید

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۶۱۵۶

محمود مقامی به شبکه سحر می‌آید

محمود مقامی، بازیگر با سابقه تلویزیون و سینما به کانال کردی شبکه سحر می‌آید و در برنامه «ما و شما» در خصوص فعالیت‌های هنری خود سخن می‌گوید.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود مقامی بازیگر سریال امام علی (ع) و بسیاری دیگر از سریال‌های ایرانی که مخاطبان کانال کردی شبکه سحر، با دوبله کردی بیننده آن‌ها بوده اند، در برنامه امشب «ما و شما» (سه حه رو بینه ران) حضور یافته و در خصوص زندگی و فعالیت‌های هنری اش برای علاقه‌مندان کرد زبان به صورت زنده صحبت خواهد کرد و عبدالله عابدی نیز همزمان برای مخاطبان کرد زبان ترجمه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود مقامی کار و تلاش خود در زمینه بازیگری را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرده و از مهم‌ترین آثار وی علاوه بر سریال تاریخی و به یاد ماندنی امام علی (ع) کاری از سید داوود میرباقری، می‌توان به فیلم و سریال‌های گوناگون از جمله: تاراج، خانه در آتش، پس از باران، اخراجی ها، آتش پنهان، ارابه‌ی مرگ، سایه، اشک نرگس، لاله‌های واژگون، چهار اصفهانی در بغداد، ستایش و ...... اشاره کرد.
پخش گزارشی از پشت صحنه برنامه‌های گذشته مجموعه «ما و شما»، گزارش مردمی از اربیل در کردستان عراق در رابطه با نظرات بیننده‌ها در خصوص این برنامه، کلیپ و موزیک - ویدئوی کردی و همچنین پخش عکس‌های ارسالی بینندگان از تصاویر ناب از بچه‌ها و موضوعات اجتماعی از آیتم‌های دیگر این برنامه ترکیبی و متنوع است.
«ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و اجرای آزاد ابراهیمی امشب ۳ آبان ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران به مدت ۵۰ دقیقه به طور زنده به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه سحر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران محمود مقامی محمود مقامی شبکه سحر ما و شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون

مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند» در ژانر خانوادگی از جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه تهران روی آنتن می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی فرانسوا ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است. 

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ... .

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال از جمعه، ۷ اردیبهشت جایگزین سریال «پنجاه متر مربع» می شود.

«مامان اشتباه می‌کند» هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • بخش آب‌پخش نیاز مبرم به نصب ایستگاه پیش تصفیه آب دارد