Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@23:13:50 GMT

کرج زلزله قزوین را احساس کرد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۶۱۷۳

کرج زلزله قزوین را احساس کرد

محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: دقایقی پیش زلزله ای آوج قزوین را لرزاند و این زلزله در نقاطی از کرج احساس شد.

او افزود: این زلزله با بزرگی ۵.۴ در عمق ده کیلومتری زمین رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران البرز گفت: خطری البرز را تهدید نمی کند و این زلزله هیچ ارتباطی با این استان نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین لرزه لرزه نگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی ۱۲۰ میلیمتری در سیستان و بلوچستان؛ انسداد راه ارتباطی ۳۵ روستا

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: امروز سه شنبه در ۱۹ شهرستان استان بارندگی داشتیم که بیشترین آن با ۱۲۰ میلیمتر مربوط به شهرستان زرآباد است.

مجید محبی عصر سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی از صبح امروز شاهد بارش باران در ۱۹ شهرستان استان هستیم که براثر این بارندگی ها ۶ مسیر فرعیفنوج- کتیج، قصرقند- نیکشهر، شاهان- زرآباد، بمپور - دلگان و بمپور- بهشت آباد در جنوب استان مسدود شده است.

وی ادامه داد: همچنین براثر طغیان رودخانه کاجو در جنوب این استان راه ارتباطی ۳۵ روستای شهرستان قصرقند نیز مسدود شده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با بارش های رگباری در استان به ویژه مناطق جنوبی استان مدارس ۹ شهرستان غیرحضوری شد.

محبی ادامه داد: با توجه به تداوم بارندگی‌ها تا فردا چهارشنبه به فرمانداران و ستاد بحران شهرستانی اختیار داده شده است مدارس را بنا به شرایط جوی حاکم در منطقه غیر حضوری کنند.

وی گفت: تاکنون خسارت جانی و حادثه ای ناشی از بارندگی و بروز طغیان رودخانه های محلی گزارش نشده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: نظر به اهمیت موضوع به همراه استاندار موضوعات این حوزه به صورت میدانی در حال رصد است.

وی ادامه داد: در مجموع در چند روز اخیر به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی علاوه بر برگزاری جلسات استانی و شهرستانی ستاد بحران در سیستان و بلوچستان به تمام دستگاه‌های خدمات رسان ابلاغ شده است در آماده باش کامل باشند.

محبی گفت: بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، جاری شدن روان‌آبها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر از اثرات احتمالی این سامانه است.

وی تصریح کرد: تمامی نیروهای ‌امدادی و خدمات‌رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‌هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی به شهروندان کنند. ‌

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان توصیه کرد: دامداران از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی و دریایی پرهیز و افراد از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی جوی در استان تشدیدفعالیت سامانه بارشی اظهار کرد: از عصر سه شنبه تا عصر چهارشنبه (۲۸ تا ۲۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت و توفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری بیان کرد: برای شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب سوران، مهرستان، سراوان، گلشن و جنوب خاش رگبار سنگین باران و تگرگ در مدت زمان کوتاه، رعد برق شدید، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان هشدار سازمان هواشناسی: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه

دیگر خبرها

  • بارندگی ۱۲۰ میلیمتری در سیستان و بلوچستان؛ انسداد راه ارتباطی ۳۵ روستا
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • لودر راهداری بر اثر بی‌احتیاطی کارگران واژگون شد نه سیل
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد
  • هشدار قرمز هواشناسی؛ آماده باش مدیریت بحران سیستان و بلوچستان
  • ۱۰ نکته برای مدیریت استرس
  • هشدار قرمز هواشناسی برای استان بوشهر
  • حجم تجارت خارجی قزوین بیش از نیم میلیارد دلار شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای مالکانی که از مقاوم‌سازی ساختمان‌های بلند استنکاف کنند