Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان فارس، امکان فرهنگی و تاریخی تحت پوشش این اداره کل مشمول این تعطیلات است.

بناهای تاریخی، فرهنگی تحت پوشش این اداره کل شامل آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه هفت تنان، موزه پارس، موزه گرمابه حمام وکیل، تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، نقش رستم، نقش رجب، شهر تاریخی بیشاپور، تنگ چوگان، غار شاپور، موزه بیشاپور، موزه مردم‌شناسی کازرون، قلعه دختر، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان و موزه باغ نشاط لار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز با فوت ۳۳۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۲۰ نفر رسید و ۳۱ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار یا زرد کرونا هستند.

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (سوم آبان ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۸۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۱۶۹ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۲ هزار و ۷۰۵ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۴۵۰ هزار و ۸۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۹۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون چهار میلیون و ۶۸۹ هزار و ۱۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شیراز اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شیراز اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس فارس ویروس کرونا شیراز اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس فارس اخبار کنکور کووید۱۹ در کشور اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی از بازدید ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی خبر داد

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از بازدید ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در ایام نوروز، بالغ بر ۳ میلیون نفر تا دیروز از اماکن، موزه‌ها، محوطه های تاریخی و پایگاه های میراث فرهنگی بازدید داشتند که رقم بسیار مهمی است.

وی افزود: در این زمینه استان فارس با حدود ۷۴۰ هزار نفر بازدید مقام اول را دارد و پس از آن اصفهان و تهران و موزه های ستادی در تهران بالاترین میزان بازدید را داشته‌اند.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از یک میلیون مسافر نوروزی از اماکن گردشگری فارس
  • موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • بازدید گردشگران نوروزی از اماکن تاریخی فارس از مرز یک ‌میلیون گذشت
  • بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس از مرز یک‌میلیون گذشت
  • بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس از مرز یک‌ میلیون گذشت
  • موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از موزه ها و اماکن تاریخی فرهنگی
  • بیش از ۳ میلیون نفر در ایام نوروز از اماکن تاریخی بازدید کردند
  • ضرغامی عنوان کرد: بازدید بیش از ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی در ایام نوروز
  • ضرغامی از بازدید ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی خبر داد