Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@12:04:06 GMT

استقبال روسیه از توافق آتش‌بس در لیبی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۶۳۵۷

استقبال روسیه از توافق آتش‌بس در لیبی

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت خارجه روسیه امروز -‌شنبه- از امضای توافق آتش‌بس میان طرف‌های درگیر در لیبی تحت نظارت سازمان ملل استقبال کرد. 

«ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، طی بیانیه‌ای گفت که مسکو این رویداد را «قدمی مهم در زمینه فائق آمدن بر تنش‌ها و خصومت‌ها در لیبی» می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: «از تمامی طرف‌ها در لیبی می‌خواهیم که به این توافق پایبند بوده و اجازه ندهند که برادرکشی بار دیگر فائق آید.»

زاخارووا همچنین خوساتار آغاز فرآیند گفت‌وگوی سیاسی شد که هدف آن بازگشت اتحاد در کشور و احیای زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی است. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روسیه لیبی آتش بس ماریا زاخارووا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد

مهدی ضیغمی، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و دومین اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا در جمع خبرنگاران گفت: ایران بازارهای صادراتی عراق را از دست نخواهد داد. امیدواریم توافق جامع تجاری میان ایران و عراق به زودی امضا شود تا ایران بتواند به رقم توافق شده ۲۰ میلیارد دلار در تجارت با این کشور برسد.

ضیغمی در مورد صادرات خودرو از ایران به روسیه اظهار کرد: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به روسیه و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • (ویدیو) استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم
  • زاخارووا از لهستان به دلیل استقرار تسلیحات هسته‌ای انتقاد کرد