Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پوریا علی اسکندرزاده، قهرمان نوجوانان آسیا و دارنده مقام سوم آسیا در مسابقات سال ۹۸ در اوج آمادگی از میادین ورزشی خداحافظی کرد.

این قهرمان وزنه برداری کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به وزن ۷۳ کیلوگرم آمده‌ام و در ایام سخت شیوع ویروس کرونا ورزش را ترک نکردم.

علی اسکندرزاده با بیان اینکه زیر نظر آقای پیربند، مربی دلسوز خود که دلگرمی جوانان و ورزشکاران است، تمرین می‌کنم، افزود: در این مدت توانستم رکوردهای خوبی بزنم و قرار بود در لیگ برتر با چند نفر از بچه‌های خوب تهران مانند سعید سیار، صادق حیدری و بالاخیری و … شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اما وقتی پاداش مسابقات آسیایی چند سال پیش را برایم واریز کردند، شوکه شدم و پس از مشورت با دوستانم قرار شد، دیگر در مسابقات وزنه نزنیم.

این قهرمان وزنه برداری ادامه داد: موضوع مبلغ پاداش نیست، زیرا من ۱۰ برابر این مبلغ خرج کردم، تا بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم، اما با این کارها ارزش کار ورزشکار را پایین می‌آورند.

وی گفت: ای کاش این مبلغ را هم به کسی نمی‌دادند و ما را که فقط به عشق مردم ورزش می‌کنیم بیش از این آزار نمی‌دادند، لازم می دانم بگویم، متأسفانه فدراسیون همان مبلغ را هم به صورت کامل ادا نکرده است.

کد خبر 5055468

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات وزنه برداری وزنه برداری مسابقات آسیایی ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی هشتم فروردین ماه استان قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد.

«سعید کشاورزی» با حضور در دفتر باشگاه پس از مذاکره و توافق و امضای قرارداد هدایت کراپ الوند را بر عهده گرفت.

کشاورزی مربی جوان و باتجربه ای است که پس از قهرمانی با تیم شهرداری ساوه از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد و توانست این تیم تازه وارد را در فصل گذشته تا جایگاه هشتم جدول برساند.

**************

ملی پوش استان راهی رقابت های آسیایی می شود.
مهران برخورداری ملی پوش المپین استان در ترکیب تیم ملی تکواند کشور مان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام می شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • مروری بر خبر‌های ورزشی هشتم فروردین ماه استان قزوین
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • شیراز میزبان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا شد