Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده برای بهبود کیفی ندامتگاه زناناستان تهران و افزایش رضایت مددجویان، اظهار داشت: «نخبگان جامعه، به ویژه حوزویان و دانشگاهیان، مسئولیتی بزرگ در قبال بازاجتماعی نمودن زندانیان دارند».

علی باقری‌کنی امروز در این بازدید هفت ساعته افزود: «تعامل با زندانی و شرایط نگهداری وی نباید بر اساس جرم او تنظیم شود؛ ملاک و معیار باید "بازگشت فرد به هنجارهای زندگی معمول جامعه" یا به عبارت دیگر باز اجتماعی شدن او باشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر این که "هدف از آفرینش انسان طی کردن مسیر تکامل است"، تصریح کرد: «هدف از مجازات حبس، محدود و محصور کردن فردی است که به دلایلی از مسیر تکامل منحرف شده و یا عاملی برای انحراف سایرین است تا آن شخص با دریافت کمک و راهنمایی لازم به مسیر درست بازگردد و هر زمان که این هدف به درستی محقق شود، زندانی باید به آغوش جامعه بازگردانده شود».

وی با تاکید بر این که "زنان، بیش از آن که عامل باشند، قربانی آسیب‌های اجتماعی هستند"؛ خاطر نشان کرد: «طبیعت ذاتی و سرشت خلقت زنان اقتضا می‌کند که نباید زندان، نخستین گزینه‌ی مجازات برای کسانی باشد که می‌توانند موثرترین عامل تربیت و نگاهبان سلامت روحی، روانی و جسمانی خانواده و جامعه باشند».

در این دیدار که روز جمعه صورت گرفت، رئیس سازمان زندان‌ها و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان با بسیاری از مددجویان از جمله نسرین ستوده و کایلی مور گیلبرت( اتباع بیگانه)، به گفت وگوی رو در رو پرداخته و سخنان این افراد را شنیده و درخصوص اجابت برخی خواسته های آنها دستورات فوری صادر شد.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشور برای کهنکسوت لرستانی

سید احمد موسوی : به گزارش خبرآنلاین لرستان ، با حکم رسمی فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران حشمت اله باقری کهن کسوت ورزش پهلوانی حکم زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشور را دریافت نمود .

براساس این خبر، طی ابلاغی رسمی از سوی مهرعلی باران چشمه بالاترین رتبه ورزش ایران «امتیاز زنگ و ضرب از درب » در تمامی زورخانه های کشور را به حشمت اله باقری پیشکسوت لرستانی اهدا گردید .

لازم به یادآوری است حشمت باقری از کهنکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور است که سالیان سال در استان لرستان و در گود زورخانه های کشور افتخارات متعددی برای استان و در سطح ملی کسب کرده و چندین دهه حضور موفق و درخشان را در ورزش باستانی تجربه نموده که با اهدا این حکم مسئولین فدراسیون قدرشناسی حود را نسبت به پیشکسوتان و مزد سالها تلاش باقری را بدرستی و هوشمندی به وی اهدا نمودند.

باقری همچنین در بنیان خانواده و تربیت فرزندان بدرستی حرکت خود را در مسیر ورزش ادامه داده و فرزندان موفقی نیز در عرصه ورزش به جامعه معرفی و تربیت نمود محمد باقری قهرمان جهان و آسیا از مفاخر ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای و زهرا باقری پر افتخارترین بانوی جودو و کوراش کار جهان و آسیا فرزندان این کهنکسوت ورزش کشور هستند که هر کدام به سهم خود نقشی موثر و غیرقابل انکار در اعتلای ورزش کشور در میادین داخلی و خارجی ایفا نمودند .

بهرحال حشمت اله باقری و فرزندان از مفاخر ورزش کشور هستند که با کوله باری از تجربه در آموزش و پیشرفت ورزش باستانی همچون یک گنجینه بوده که مسئولان استانی اگربدنبال پیشرفت ورزش باشند بایستی از تجربیات وی برای نوجوانان و جوانان استفاده حداکثری نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888559

دیگر خبرها

  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • افتتاح پل تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید باقری تا خردادماه
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش در امور سیاست خارجی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • حکم زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشور برای کهنکسوت لرستانی
  • مسیر تولید برای مردم هموار شود/ مخاطب شعار سال قشر خاصی از جامعه نیست
  • اعلام انزجار مردم شیراز از فاجعه بیمارستان شفای غزه
  • نصب عرشه پل دوربرگردان در بزرگراه باقری محدوده جانبازان
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد