Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@04:12:08 GMT

«قربانی» پیشتاز گیشه چین

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۶۴۳۰

«قربانی» پیشتاز گیشه چین

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به نقل از ورایتی، فیلم جنگی «قربانی» شروع خوبی را در گیشه چین داشته و می‌تواند هفته خوبی را برای سینمای این کشور  که حالا به بزرگترین بازار سینمایی در جهان تبدیل شده رقم بزند. این فیلم در روز افتتاحیه ۷۴ میلیون رنمینبی معادل ۱۱ میلیون دلار فروخته است.

این فیلم سینمایی واکنش مثبت مخاطبان را نیز به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرات اولیه که از سوی شرکت مایویان منتشر شده، امتیاز این فیلم را ۹.۴ از ۱۰ اعلام کرده است.

با توجه به فروش خوب این فیلم سینمایی و استقبال مخاطبان و منتقدان پیش بینی می‌شود که این فیلم ۳۷۳ میلیون دلار بفروشد که به این ترتیب می‌تواند به پرفروش‌ترین فیلم امسال تبدیل شود. با این اوصاف فیلم «قربانی» هنوز راه زیادی را برای رکوردشکنی دارد.

این فیلم سینمایی توسط سه فیلمساز چینی که از نظر تجاری موفق هستند ساخته شده که شامل گوان هو (کارگردان فیلم هشتصد)، فرانت گو (کارگردان فیلم زمین سرگردان) و لو یانگ (سه شمشیرزن) می‌شود.

وو جینگ (بازیگر گرگ مبارز) و دنگ چائو به همراه چند تن از بازیگران فیلم «هشتصد» از جمله لی جوایکساو، ویژن وی در این فیلم به بازی می‌پردازند. این فیلم سینمایی داستان یک سرباز چینی را روایت می‌کند که میان بمباران‌های ارتش و هواپیماهای آمریکایی قصد بازسازی یک پل را دارد. هر سه کارگردان جنبه‌های متفاوتی از سرباز چینی نشان می‌دهند.

با توجه به اینکه فیلم‌های میهن پرستانه در میان استودیوهای چینی مورد توجه است، تعدادی از فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای قرار است در هفته‌های آتی در این کشور نمایش داده شوند.

در حالی که هالیوود نتوانسته به وضعیت عادی و سابق خود در سینماها برسد، هفته گذشته سینمای چین توانست با گذر از فروش سالانه آمریکا به بزرگترین گیشه سینمایی جهان تبدیل شود.

انتهای پیام/

مجید فاضلی کد خبر: 1078351 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۳ اردیبهشت

گیشه روزنامه بازار پادکست بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پادکست خبری پایگاه تحلیلی_ خبری بازارنیوز امروز، دوشنبه (۳ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: گیشه روزنامه ، گیشه روزنامه بازارپادکست ، گیشه روزنامه‌های اقتصادی ، تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9M

دیگر خبرها

  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • باز هم سال سینمای کمدی؟
  • گزارشی از گیشه سینماها؛ کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند
  • کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند
  • کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند/ جهش «ایلیا؛ جست و جوی قهرمان»