Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال، دلیل تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال تا تاریخ ۱۶ آبان را تبعیت از سیاست‌های ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال خواند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مطابق اعلام‌های مکرر قبلی، سازمان لیگ همواره با تأکید و تصریح بر ضرورت تبعیت از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال، پس از نامه مورخ 99/7/28 دکتر مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی که به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا خواهان تعویق آغاز رقابت‌های لیگ برتر تا تاریخ 16 آبان شده بود، با توجه به سیاست‌های ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال، آغاز این مسابقات را به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است سازمان لیگ در این باره تبعیت کامل از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا داشته و برنامه‌ریزی‌های آتی در این باره هم مطابق با اعلام های آتی ستاد اتخاذ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا فدراسیون فوتبال سازمان لیگ دکتر مسجدی ستاد مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق

مدیر تیم فوتبال سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه سال باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور وی مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در دنیا/ استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال