Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@06:30:20 GMT

بستری شدگان کرونا در قم به 600 نفر کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۶۵۳۵

بستری شدگان کرونا در قم به 600 نفر کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر امروزدر گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به سوم آبان ماه ۸۸ نفر در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه  ۶۳ نفر بستری جدید در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستانها صورت گرفت، یادآور شد: ۷۰ نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند از مراکز درمانی مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: در حال حاضر ۶۰۶ نفر بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بوده که حال ۱۴۷ نفر آنها وخیم است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم دانشگاه علوم پزشکی بستری بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت

به گزارش خبرگزار صدا و سیما ، رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال قبل از ۱۲۹ ساختمان ناایمن در پایتخت ۵۴ ساختمان ایمن سازی شد و ۷۵ ساختمان ناایمن باقی ماند.

مهدی بابایی افزود: مالکان ۷۰ درصد از ۷۵ ساختمان ناایمن برای ایمن سازی اقدام کردند، اما مالکان ۳۰ درصد تاکنون هیچ اقدامی برای ایمن‌سازی انجام نداده‌اند.

رئیس کمیته ایمنی شورا گفت: انشعاب ساختمان‌هایی که تاکنون ایمن‌سازی را آغاز نکردند، قطع می‌شود و در صورت ادامه روند بی‌توجهی مالکان این ساختمان‌ها به ایمن‌سازی، ساختمان‌ها مهروموم خواهند شد. مهدی بابایی افزود: مهلت کافی داده شده و ساختمان‌هایی که مالکان آنها اقدام لازم را انجام نداده‌اند، حتماً مهروموم می‌شوند.

ورود وزارت بهداشت به موضوع ایمن‌سازی مراکز درمانی

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران درباره ایمن سازی مراکز درمانی هم گفت: وزارت بهداشت به موضوع ایمن‌سازی مراکز درمانی ورود کرده و سطح‌بندی بیمارستان‌ها را به دریافت تأییدیه ایمنی مشروط کرده است.

مهدی بابایی افزود: مراکزی که تأییدیه ایمنی نگیرند، سطح آنها و به دنبال آن درآمد آنها کاهش خواهد یافت، همین اقدام وزارت بهداشت باعث تلاش بیمارستان‌های برای دریافت تأییدیه ایمنی شده است.

دیگر خبرها

  • قطع انشعاب ساختمان‌های ناایمن در پایتخت
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • ۱۲۷ هزار کیلو فرآورده خام دامی مشکوک و فاسد در استان تهران کشف شد
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • آخرین وضعیت مدافع رُم که مشکوک به حمله قلبی بود + فیلم