Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:41:15 GMT

ضارب چهار شهروند تبریزی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۶۵۵۴

ضارب چهار شهروند تبریزی دستگیر شد

سرهنگ فرهنگ نوروزی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران یگان امداد گشت کلانتری ۱۳ تبریز در پی دریافت خبر از مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر این ‌که یکی از اراذل و اوباش با چاقوکشی، آزار و اذیت و زورگیری اقدام به مجروح کردن چهار نفر از شهروندان تبریزی کرده است بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از دستگیری این فرد، وی را به یگان انتظامی انتقال دادند، اظهار داشت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که این فرد چند مورد سابقه شرکت در نزاع و ضرب و جرح، شرب خمر، نگهداری موادمخدر، اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال شهروندان را در پرونده خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نوروزی، ادامه داد: این فرد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آذربایجان شرقی تبریز اراذل و اوباش فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود

 سرهنگ "جمشید سیاه منصور" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو ۴۰۵ مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقادیری انواع قاچاق فاقد مجوز کشف و ۴ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ سیاه منصور با بیان اینکه محموله کالای قاچاق از استان‌های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود، اظهارداشت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند و متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • ببینید | گریه اراذل و اوباش پورشه‌سوار
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز