Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@07:25:21 GMT

دورکاری کارکنان دولت در تهران ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۶۵۷۲

دورکاری کارکنان دولت در تهران ابلاغ شد

تهران- استاندار تهران گفت: دورکاری ۵۰ درصدی کارکنان دولت ابلاغ شد و از روز دوشنبه -پنجم آبان ماه- در تمام استان اجرایی می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین؛  به نقل از گزارش روز شنبه استانداری تهران, انوشیروان محسنی بندپی با اعلام این خبر اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و با توجه به گسترش و شیوع مجدد بیماری کرونا در استان تهران و اهمیت اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی, تمامی دستگاه ها در استان تهران مکلفند از روز دوشنبه ۵ آبان ماه ۹۹ تا پایان ماه جاری نسبت به کاهش حضور کارکنان خود به میزان ۵۰ درصد اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدیهی است ارائه خدمات به‌صورت شیفت‌بندی و دورکاری کارکنان در ادارات استان انجام می گیرد.

محسنی بندپی اظهارداشت:  همه وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی ملی مستقر در استان، دستگاه های اجرایی استانی، فرمانداری‌ها، نهادهای عمومی غیردولتی ازجمله شهرداری ها، بانک‌های استان و دفاتر مرکزی شرکت‌های خصوصی مشمول اجرای این مصوبه هستند.

استاندار تهران تاکید کرد: ناظرین دانشگاه های علوم پزشکی و استانداری تهران به منظور اجرای دقیق و صحیح این مصوبه به دستگاه‌های فوق الذکر مراجعه ودر صورت مشاهده هرگونه سهل انگاری با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دورکاری کارمندان تهران دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی بروزرسانی شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال 1403 در جمع خبرنگاران گفت: همه دستگاه‌ها به‌ویژه وزارتخانه‌های مرتبط با حوزه تولید از طرف رییس‌جمهور مکلف شدند که برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند تا دستگاه‌ها این مسأله را دنبال کنند. 

وی افزود: با توجه به ابلاغ کلیات بودجه 1403 در پایان سال گذشته، ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب رسید و بزودی ابلاغ می‌شود که اجرای بودجه از فروردین‌ماه آغاز شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: همچنین به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط، پیشنهادی برای بروزرسانی جرایم راهنمایی و رانندگی مورد بررسی هیات وزیران قرار گرفت و آیین‌نامه‌ی این جرایم متناسب با نرخ تورم بروزرسانی شد و جزییات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد / مصوبه دولت اصلاح شود
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم +فیلم
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم
  • مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی بروزرسانی شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • رسیدگی فوری و ابلاغ ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید | سخنگوی دولت خبر داد؛ افزایش جریمه رانندگی تصویب شد