Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن امروز (شنبه) طی سخنانی گفت، رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه در راستای یک سیاست واحد برای ضربه به اسلام و دشمنی با امت اسلام کار می‌کنند.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، وی افزود، امارات امروز تمام امکانات خود را در اختیار دشمن صهیونیستی قرار داده و خدمتی که به مسأله فلسطین داشته بسیار ناچیز و غیرقابل ذکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی الحوثی در ادامه اعلام کرد، آمریکا و دشمن صهیونیستی مانع صلح در یمن هستند. تمام کسانی که امروز با یمن دشمنی می‌کنند و زنان، کودکان و ملت آن را می‌کشند همان کسانی هستند که در کنار قاتلان زنان، کودکان و ملت فلسطین ایستاده‌اند.

وی سپس گفت: ما ندیدیم که سازش‌کاران با جنگنده‌های اف ۱۶ و تانک‌های فرانسوی قیصر (CAESAR) برای یاری فلسطینی‌ها بروند بلکه آنها برای کشتار یمنی‌ها آمدند.

امارات و بحرین در پانزدهم سپتامبر گذشته رسما توافق سازش با رژیم صهیونیستی امضا کردند و سودان نیز دیروز به توافقی برای عادی‌سازی روابط با این رژیم رسید.

منبع:فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1078371 برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد علی الحوثی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد علی الحوثی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری ادامه دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک السموع در جنوب الخلیل در کرانه باختری یک جوان را پس از ضرب و شتم او بازداشت کردند.

همزمان منابع فلسطینی از ملاقات لوی داود اسیر فلسطینی با خانواده اش پس از ۱۶ اسارت خبر دادند.

وی به همراه خالد حمدان پس از ۱۶ سال از سوی رژیم صهیونیستی امروز آزاد شدند.

این در حالی است که صبح امروز مقاومت فلسطین در شهر طوباس در کرانه باختری وارد درگیری مسلحانه شدیدی با نظامیان صهیونیست شد.

مبارزان مقاومت در جریان یورش نظامیان اشغالگر به شهر طوباس یک بمب قوی در مسیر بولدوزری نظامی منفجر کردند.

کد خبر 6081348

دیگر خبرها

  • دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • شهادت یک مربی تیم فوتبال فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به غزه
  • فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است