Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ اوایل هفته بود که سام درخشانی بازیگر سرشناس کشورمان در یک گفت و گوی تلفنی از مهاجرت ریحانه پارسا خبر داد. وی گفت: ریحانه در حال حاضر در کشور ترکیه زندگی می‌کند، او این تصمیم را به یکباره گرفت و همه ما را غافلگیر کرد. سام درخشانی همچنین درباره مهاجرت ریحانه پارسا گفت: "من به ریحانه پارسا توصیه کردم که پل‌های پشت سر خود را خراب نکند، تا دوباره به کشور بازگردد، البته او هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

". اما دلیل اصلی مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه چیست؟ ریحانه پارسا، بازیگر ۲۱ ساله "پدر" و "خوب بد جلف ۲" که سال گذشته فیلم کوتاه "شب" را نیز کارگردانی کرده بود، برای مشارکت در ساخت فیلم "زمان" از ایران مهاجرت کرد.

به گزارش فرارو طرح ساخت این فیلم که از ۲ سال پیش توسط پارسا (بر اساس تجربیاتی از زندگی شخصی‌اش) به نگارش درآمده بود، در حال حاضر به مرحله پیش‌تولید رسیده و بزودی در خارج از ایران مقابل دوربین خواهد رفت. زمان را از زندگی شخصی اش و اتفاقاتی که در سینما برایش رخ داده به نگارش درآورده که هم اکنون در مرحله پیش تولید است و مهاجرت او نیز به ساخت این فیلم برمی گردد.

یک کمپانی معتبر فیلم سازی فرانسوی سرمایه گذاری این فیلم را بر عهده گرفته است. گفته می‌شود فیلم با اسامی واقعی افراد ساخته خواهد شد و به نوعی افشاگری در سینمای ایران محسوب می‌شود. پارسا به عنوان بازیگر در فیلم "زمان" حضور نخواهد داشت، برای ساخت این فیلم لوکیشن‌ها در خارج از ایران بازسازی می‌شوند و تعدادی از بازیگران ایرانی در آن ایفای نقش خواهند کرد.

اسفند سال گذشته ریحانه پارسا از ازدواج‌اش با مهدی کوشکی خبر داد. این ازدواج به دلیل اختلاف سنی و ازدواج‌های پیشین مهدی کوشکی بسیار خبرساز شد. مهدی کوشکی، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما که تجربه‌ی حضور در سریال‌های نمایش خانگی را هم دارد، متولد ۱۳۵۹ در خرم آباد است. او که قبلاً هم ازدواج کرده، از همسر سابق خود یک پسر دارد. هر چند عده‌ای معتقدند این فرزند از همسر اول اوست که هویت اش فاش نشده است.

این زوج پس از ازدواج خبرساز خود نیز همچنان با حاشیه‌هایی نامشان بر سر زبان بود، از جمله اینکه پارسا مدتی قبل در توییتی از مردان خواست حق طلاق را به همسران خود ندهند. او در توییت خود نوشته بود: "حق طلاق می‌دید به زن هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟ "

به دنبال این اظهارنظر جنجالی، کوشکی، همسر پارسا هم در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد به نظر او هم حق طلاق صد درصد با مرد است و اصلاً لزومی ندارد حق طلاق با زن باشد. او در این ویدئو گفت: "به قول قدیمی ها، زن باید با لباس سفید بیاد خونه‌ی شوهر و با کفن سفیدم از خونه‌ی شوهر بره. "

چند ماه بیشتر از ازدواج این دو هنرمند نگذشته بود که همه عکس‌های دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اینستاگرام هر دو بازیگر حذف شد و بعد از چند ساعت ریحانه پارسا ویدیویی در صفحه مجازی خود منتشر کرده و بدون این که واکنشی نسبت به این خبر داشته باشد با تشکر از مردم اعلام کرده که حالش خوب است. او همچنین در انتهای این ویدئو گفته: امیدوارم آقای کوشکی در هر کجا که هستند سلامت باشند؛ که خبر از طلاق و جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا دارد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ریحانه پارسا بازیگر جدیدترین عکس های سلبریتی ها ریحانه پارسا مهدی کوشکی حق طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری، سردبیر سابق بی‌بی‌سی از پشت پرده رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی + فیلم

محمد منظرپور، سردبیر سابق BBC رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی را افسد الفاسدین نامید و گفت: واشنگتن مثل یک مرداب است. من در صدای آمریکا کار کردم؛ فساد در این شبکه بیداد می‌کند؛ در بی‌بی‌سی هم فساد وحشتناک است!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • (عکس) اولین تصویر از محمدرضا احمدی در کانادا
  • (عکس) اولین تصویر از محمدرضا احمدی در کانادا / مجری صداوسیما برای همیشه از ایران رفت؟
  • توزیع ۴۵۰ تن میوه شب عید در کردستان
  • واکنش شادمهر به افشاگری دوست دختر سابقش
  • اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش
  • ترکیب صنعت نفت در بازی سرنوشت
  • امروز با پروین اعتصامی : آن پارسا که ده خَرَد و ملک، رهزن است
  • یک عاشقانه جدید از پارسا پیروزفر در ایام نوروز
  • افشاگری، سردبیر سابق بی‌بی‌سی از پشت پرده رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی + فیلم
  • یک عاشقانه جدید از پارسا پیروزفر در ایام نوروز | زمان پخش مشخص شد