Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، «عشق نام دیگر توست» سوم و چهارم آبان با موضوع سیره عملی امام حسن عسکری علیه السلام و توصیف امام زمان (عج) از زبان پدر بزرگوارشان با کارشناسی محمد محمدی نصرآبادی و اجرای حسن همایی و تهیه کنندگی وحید بیات بعد از خبر ساعت 17:00 پخش می شود.

«دور عاشقان» شنبه سوم آبان با موضوع سخاوت و بخشندگی امام حسن عسکری و کمک آن امام به مردم و با کارشناسی احمد صادقی بعد از خبر ساعت 23:00 پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«حرفی از نام تو» روز یکشنبه چهارم آبان گزارشی از شهرهای مختلف ایران و سامراست که حال و هوای این روز را در این شهرها منعکس می کند.این برنامه ساعت 5:30 پخش می شود.

«شنیدنی های تاریخ» مروری بر زندگی و شهادت امام حسن عسکری(ع) دارد. این برنامه 4 آبان ساعت 8:40 از رادیو پخش می شود.

«به نام عشق» به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی، مسیر مبارزاتی و سیاسی ائمه برای تشکیل حکومت اسلامی را بررسی می کند. این برنامه با حضور حجت الاسلام طاهر رضی و اجرای حسن همایی و فاطمه حاتمی یکشنبه 4 آبان ساعت 9 پخش می شود.

«ماه سامرا» با حضور حجت الاسلام علی سرلک به موضوع نهادینه کردن نماز در کودکان می پردازد. این برنامه 4 آبان ساعت 12:40 با اجرای حسن همایی پخش می شود.

«صبور زندان» نمایشنامه ای از دوران اسارت امام حسن عسکری(ع) است که ساعت 14:30 پخش می شود.
«به همین نزدیکی» از جایگاه امام زمان (عج )به عنوان ولی و پدر معنوی مسلمانان می گوید.
این برنامه با حضور حجت الاسلام دکتر علی صدیقی و به تهیه کنندگی کیاناز کاوه و اجرای حامد نجم الهدی یکشنبه 4 آبان بعد از خبر ساعت 23:00 از رادیو ایران پخش می شود

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رادیوایران شهادت امام حسن عسکری آغاز ولایت امام زمان ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نخستین فرستنده رادیو در ایران، ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ با نام «رادیو تهران» گشایش یافت.

رادیو فرهنگ به مناسبت هشتاد و چهارمین سالروز تولد رادیو در ایران ویژه برنامه «صدای ماندگار» را از گروه ادب و هنر به تهیه کنندگی معصومه سادات علوی نکو روانه آنتن می‌کند.

این‌ برنامه که ساعت ۱۵ پخش می‌شود به طور ویژه به روز رادیو اختصاص داده و ضمن گرامیداشت یاد پیشکسوتان حوزه صدا در بخشی به شاعرانی که با رادیو همکاری داشتند می‌پردازد.
برنامه سرزمین من از گروه تاریخ و اندیشه نیز ساعت ۱۳ روز چهارم اردیبهشت به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر، به مناسبت هشتادو‌چهارمین سالروز تولد رادیو در ایران، با بازگویی خاطرات پیشکسوتان رادیو، میزبان حسن خجسته از معاونان اسبق رادیو و همچنین برنامه سازان قدیمی همچون رضا خضرایی ، مریم نشیبا و... است.

در این برنامه از هر یک از پیشکسوتان عوامل برنامه سازی رادیویی دعوت می‌شود تا از خاطرات رادیویی خود بگویند.
در برنامه «صبح به وقت فرهنگ» که ساعت۶:۳۰ به تهیه کنندگی مریم مقدسی از گروه کتاب و جامعه رادیو فرهنگ پخش می‌شود بخشی به معرفی پیشکسوتان صدا اختصاص دارد و در «هفت کوچه» نیز به تهیه کنندگی سید هادی موسوی نژاد که ساعت ۹ صبح پخش می‌شود از برنامه‌های قدیمی رادیو صحبت می‌شود.

همچنین گروه ادب و‌هنر برنامه هفت اقلیم را که از ساعت ۱۶ با موضوع هنر و رادیو روانه آنتن می‌کند، به گرامیداشت تاسیس رادیو در ایران اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد