Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور ایالات متحده در اظهاراتی برقراری روابط دیپلماتیک میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را در آینده ای نزدیک پیش بینی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری هیل، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری ایالات متحده روز جمعه پیش بینی کرد که پیرو اعلان موافقت شورای انتقالی سودان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، روابط دیپلماتیک میان ریاض و تل آویو به زودی برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: هوک: منازعه اعراب و اسرائیل پایان می‌یابد

رئیس جمهور آمریکا خطاب به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: «خب همانطور که می‌دانید، ما کشورهای بسیاری را [برای برقراری روابط با اسرائیل] آماده کرده ایم، - مطمئنم که به زودی شاهد خواهیم بود که عربستان سعودی همین کار را می کند».

ترامپ در ادامه افزود: «من واقعاً باور دارم که این اتفاق خواهد افتاد و روابط بسیار خوبی [میان اسرائیل] و عربستان سعودی برقرار خواهد شد و شما شاهد روابطی بسیار خاص خواهید بود».

ترامپ همچنین مدعی شد که در راستای تلاش‌های دولت [آمریکا] برای برقراری روابط دیپلماتیک میان اسرائیل و کشورهای مسلمان و همچنین مقابله با ایران، انتظار می‌رود که حدود پنج کشور دیگر به عادی سازی روابط با اسرائیل مبادرت کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ دونالد ترامپ اسرائیل عربستان سعودی دونالد ترامپ تل آویو ریاض رژیم صهیونیستی ترامپ آمریکا ایران کاخ سفید اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد.

به گزارش مشرق، دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • چالش‌های «شانگهای» برای برقراری صلح در غزه