Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

منصور درجاتی، با تاکید بر اینکه از زلزله بیش از 5 ریشتری تهران به صورت مدام نیروهای امدادی و مدیریت بحران در سطح استان تهران در حالت نیمه آماده به سر می برند افزود: از ابتدای فصل بارش نیز با توجه به شرایط موجود نیروها به گونه ای مدیریت می شوند که دستگاه های امدادی و مدیریت بحران در حالت نیمه آَماده قرار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در پی وقوع زلزله امروز در استان قزوین که لرزش آن در استانهای البرز و تهران نیز احساس شد نیروهای امدادی در استان تهران در آمادگی کامل قرار می گیرند تا در صورت بروز هرگونه حادثه ای در کمترین زمان ممکن ارائه خدمات مناسب به شهروندان حادثه دیده داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بحران مدیریت تهران زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مناطق گردشگری باغملک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهروز فرج الهی با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر فعالیت سامانه بارشی قدرتمند در کشور و از جمله استان خوزستان، همه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

 

وی بر برنامه ریزی دقیق و اقدام به موقع برای جلوگیری از هرگونه خسارت مالی و جانی تاکید کرد و افزود: شهرداری‌ها باید ستاد بحران داخلی را به صورت مستمر تشکیل داده و تدابیر لازم را برای خروج آب‌ها از طریق کانال‌ها در سطح شهر، مدارس، ادارات و ... انجام دهد.

 

فرج الهی با تاکید بر تقسیم ادوات دستگاه‌های خدمات رسان از جمله ادارات برق، آب و راهداری در نقاط مختلف شهرستان، ادامه داد: مناطق گردشگری از روز دوشنبه تعطیل شده اند و تا پایان سامانه بارشی اجازه ورود گردشگر به این مناطق داده نمی‌شود و بخشداران و دهیاران باید وضعیت را رصد و مدیریت کنند.


فرماندار باغملک می‌گوید: همه ادارات باید در حالت آماده باش کامل قرار داشته باشند، به ویژه ادارات خدمات رسان تدابیر لازم را برای هر گونه بحران احتمالی بیندیشند تا شهروندان و مسافران دچار مشکل خاصی نشوند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مناطق گردشگری باغملک در استان خوزستان
  • تعطیلی مناطق گردشگری باغملک
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران اصفهان به دستگاه‌های امدادی
  • ضرورت آمادگی کامل دستگاه‌های خدماتی و امدادی به منظور مدیریت سیلاب احتمالی
  • بارش باران، طوفان لحظه‌ای و کاهش دما در اصفهان / آماده‌باش ۵۲۰ تیم امدادی و خدمات‌رسان
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران اصفهان به دستگاه های امدادی
  • آماده باش دستگاه های اجرایی با اعلام هشدار هواشناسی
  • اعلام آماده‌باش مدیریت بحران استان اصفهان/ سیل و توفان در راه است
  • خودروی مدیریت بحران شرکت گاز گیلان رونمایی شد
  • اختصاص ۱۰۰ مدرسه برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در کرمانشاه