Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین قدرتی، رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در راستای اجرای دستورالعمل نحوه نوبت‌دهی جهت ارائه خدمات قضایی به مراجعان که شهریور ماه سال جاری از سوی ریاست معظم قوه قضائیه صادر گردید، با فراهم کردن بستر مناسب سامانه نوبت دهی الکترونیک در استان قزوین راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: اشخاص پرونده اجرای احکام می توانند با مراجعه به این سامانه زمان حضور خود را تعیین و در روزمقرر در واحد مربوطه حضور یابند.
رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: الکترونیکی شدن نوبت دهی سبب می شود تا از ازدحام مراجعان جلوگیری و کاهش اطاله دادرسی شده و از سویی دیگر از اتلاف هزینه و زمان شهروندان جلوگیری به عمل آید.

48

کد خبر 1447149

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین نوبت دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه پیامکی با هدف آشنایی مردم به خدمات حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: سامانه پیامکی سلامت با هدف آشنایی مردم به حقوقشان در حوزه بهداشت و درمان راه اندازی شده است.
غزنوی گفت: سلامت یک موضوع مهم و حائز اهمیت است و در این راستا میزان خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان نسبت به ۲ سال گذشته در سیستان و بلوچستان ۲ برابر افزایش یافته است.
وی افزود: توسعه نظام خدمات برای سهولت کار مردم در بخش‌های بستری، جراحی، آزمایشگاهی و پاراکلینیک باعث افتخار بوده و این مهم به منزله اعتماد مردم به نظام سلامت استان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان همچنین افزود: امروز پیشرفته‌ترین جراحی‌های مغز و سایر اندام‌ها در سایر نقاط سیستان و بلوچستان انجام می‌شود؛ اگرچه نقطه ضعف‌هایی هم وجود دارد که برای رفع آنها در حال تلاش هستیم.
غزنوی تصریح کرد: سبک زندگی ناسالم یکی از عوامل ایجاد کننده بیماری‌های مزمن از جمله دیابت و پرفشاری خون است که می‌توان با رعایت خود مراقبتی از ابتلا به این بیماری‌ها پیشگیری و با تشخیص زودهنگام و به موقع آن را کنترل کرد.
وی تاکید کرد: هم اکنون تمام خدمات تخصصی و فوق تخصصی در سیستان و بلوچستان انجام و در صورتی که نیاز به اعزام بیمار جهت خدمات تخصصی‌تر بوسیله هواپیمای وزارت بهداشت باشد این امر نیز انجام می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در پایان افزود: ۱۷ عنوان برنامه در هفته سلامت امسال در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار می‌شود و ما در حوزه شاخص‌های مرگ نوزادان، مرگ مادران باردار، بیماری‌های عفونی، مالاریا، فلج اطفال و پوشش واکسیناسیون رشد بسیار خوبی داشته‌ایم.

دیگر خبرها

  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم
  • راه اندازی سامانه پیامکی با هدف آشنایی مردم به خدمات حوزه سلامت