Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@15:51:05 GMT

وصیت اسیر فلسطینی: ملت فلسطین مدافع وطن بماند

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۷۶۵۱

وصیت اسیر فلسطینی: ملت فلسطین مدافع وطن بماند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ماهر الاخرس» اسیر فلسطینی در مخالفت با بازداشت بدون تفهیم اتهام خود در نودمین روز اعتصاب غذا به سر می‌برد در حالی که وضعیت سلامت او هم به شدت وخیم شده است.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی (معا)، «احلام حداد» وکیل مدافع این اسیر فلسطینی امروز شنبه گفت که الاخرس خطاب به ملت فلسطین وصیت کرده است که مدافع وطن و سرزمین خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حداد، اسیر فلسطینی در وصیتنامه خود با تاکید بر اینکه نمی‌خواهد در بیمارستان «کبلان» رژیم صهیونیستی از دنیا برود، گفته است که هیچ کمکی از صهیونیست‌ها نمی‌خواهد جز اینکه او را به بیمارستانی در کرانه باختری منتقل کنند تا بین هموطنان و فرزندان خود جان دهد.

در وصیتنامه الاخرس همچنین آمده است: «نمی‌خواهم جسدم را در سردخانه قرار دهید یا آن را کالبد شکافی کنید. از اسرای قدیمی هم که به نبرد اعتصاب غذا پیوستند و خانواده‌های شهدا می‌خواهم که مرا تشییع کنند. به ملت فلسطین هم توصیه می‌کنم که مدافع وطن خود بمانند.»

نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته ماهر الاخرس را با حال وخیم از بیمارستان به زندان بازگرداندند.

الاخرس ۴۹ ساله اهل شهر جنین کرانه باختری است که رژیم صهیونیستی او را در ۲۷ ژوئیه گذشته بدون تفهیم اتهام بازداشت کرده است. وی در اعتراض به بازداشت اداری خود و شمار قابل توجه دیگری از اسرای فلسطینی، دست به اعتصاب غذا زده است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: ماهر الاخرس اسیر فلسطینی اعتصاب غذا اسیر فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، در بمباران هوایی مناطق مختلف غزه، چند فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه خانه‌ای را در غرب غزه بمباران کردند که در نتیجه آن ۷ فلسطینی به شهادت رسیدند و تعدادی هم زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین ساعتی قبل اردوگاه الشابوره در شهر رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. درنتیجه این بمباران، یک زن به شهادت رسید و شماری هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه امروز جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه را از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون اعلام کرد.

بر اساس گزارش الجزیره به نقل از وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۲ هزار و ۴۹۰ تن افزایش یافته است.

همچنین حمله‌های هوایی و زمینی بی‌وقفه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاکنون ۷۴ هزار و ۸۸۹ زخمی برجای گذاشته است.

کد خبر 6063811

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • سفیر فلسطین خواستار تحریم و اخراج اسرائیل از سازمان ملل
  • تداوم جنایات رژیم صهیونیستی با شهادت ۱۱ فلسطینی
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • جزییات مذاکرات تل آویو و مقاومت فلسطین
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
  • از مستندسازی تجاوزگری به بیمارستان شفا تا پرهیز از به حاشیه راندن حمایت از فلسطین
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد