Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@15:50:35 GMT

قیمت تخم مرغ در خرده فروشی‌ها چند؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۷۶۹۱

قیمت تخم مرغ در خرده فروشی‌ها چند؟

ایسنا: در حال حاضر هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ در خرده فروشی‌ها به قیمت ۲۹ تا ۳۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت هر شانه تخم مرغ در خرده فروشی‌های سطح شهر تهران امروز (سوم آبان) ۲۹ تا ۳۲ هزارتومان است و براساس گزارش های رسیده در برخی خرده فروشی ها تا ۳۵ هزارتومان هم به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میادین میوه و تره بار نیز هر کیلوگرم تخم مرغ با قیمت ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان و هر شانه ۳۰ عددی با وزن یک کیلو و ۸۰۰ گرم نیز با قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود.

با وجود اینکه در جلسه مهرماه ستاد تنظیم بازار مقرر شد حداکثر قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ فله در مرغداری ۱۲ هزار تومان، برای مصرف کننده ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان، تخم مرغ ۳۰ عددی بسته بندی شناسنامه دار دارای زنجیره سرد حداکثر ۳۱ هزار تومان، تخم مرغ ۲۰ عددی ۲۲ هزار تومان، تخم مرغ ۱۵ عددی ۱۸ هزار تومان، تخم مرغ ۹ عددی ۱۱ هزار تومان و تخم مرغ شش عددی ۷۰۰۰ تومان باشد اما به نظر می رسد هنوز در خرده فروشی های سطح شهر تهران قیمتهای مصوب رعایت نمی‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: تخم مرغ خرده فروشی ها خرده فروشی هزار تومان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اکبر محمد جعفری در جمع خبرنگاران اعلام کرد: از ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ که اجرای طرح نوروزی آغاز شده با اجرای ۱۱۳ طرح پاکسازی، تاکنون ۵۰۰ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل و تعداد ۷۰ نفر از خرده‌فروشان و ۳ نفر قاچاقچی مواد مخدر توسط مأموران انتظامی در سطح استان دستگیر و تحویل مقام‌های قضائی شدند.

وی افزود: از این افراد تعداد ۱۴ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد و مقادیری آلات و ادوات مصرف و توزین مواد مخدر کشف شده است.

سرهنگ جعفری با توجه به ادامه اجرای طرح آرامش که به منظور جمع‌آوری معتادین متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان انجام می‌شود، از شهروندان خواست اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادین متجاهر و فعالیت خرده فروشان مواد مخدر را در سطح استان از طریق شماره تلفن ۲۱۸۲۶۰۱۴ و ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دهند.

کد خبر 6064442

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در ایلام
  • ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • میوه کمتر از نرخ مصوب در مغازه‌ها عرضه می‌شود
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • فراخوان برای اعتصاب‌های جدید در آلمان
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • پل چالان‌چولان لرستان سازه‌ای تاریخی بر شانه‌های شالوده‌ای کهن
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند