Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@22:43:52 GMT

مبارزه با جانوران مضر شهری در شمال شرق تهران

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۷۶۹۶

مبارزه با جانوران مضر شهری در شمال شرق تهران

امتداد :معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: به منظور رفاه و امنیت خاطر شهروندان این منطقه حدود ۷۰۰۰ نقطه از معابر منطقه ۴ از جانوران موذی و مضر شهری پاکسازی شد.

امتداد :معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ گفت: به منظور رفاه و امنیت خاطر شهروندان این منطقه حدود ۷۰۰۰ نقطه از معابر منطقه ۴ از جانوران موذی و مضر شهری پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، “حمیدرضا فرخی” در این باره گفت: در روزهای کرونایی کنونی که بهداشت و سلامت شهر از دغدغه های مدیریت شهری به حساب می رود، به منظور مبارزه با جانوران مضر شهری (موش) و آلودگی های زیست محیطی و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ نسبت به شناسایی و طعمه گذاری حدود ۷۲۰۰ مورد اقدام شد.

او با بیان اینکه وجود کلونی ها یکی از عوامل اصلی زاد و ولد اینگونه جانوران موذی به حساب می آید، افزود: به منظور کاهش تولید مثل جانوران موذی حدود ۱۹۰۰ مورد کلونی مسدود گردید.

فرخی تصریح کرد: در ادامه فعالیت های اداره ساماندهی نسبت به توزیع و قرار دادن حدود ۲۰۰۰ مورد تله چسبی در سطح منطقه ۴ اقدام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۴ در ادامه گفت: این طرح ضربتی در محورهای عملیاتی نواحی ۹ گانه بصورت مجزا از ابتدای سال در حال اجراست.

فرخی در پایان گفت: شهروندان می توانند در رابطه با مشکلات و خواسته های خود در این رابطه با سامانه ۱۳۷ و یا ۱۸۸۸ تماس گرفته و درخواست خود را با ذکر آدرس اعلام کنند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: جانوران موذی مضر شهری منطقه ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد

تین نیوز

مدیرکل روابط عمومی هما گفت: یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور توسعه پروازهای داخلی این شرکت به ناوگان هما افزوده شده که حسب برنامه های پیش بینی شده قبلی این شرکت بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی هما اظهار کرد: یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور توسعه پروازهای داخلی این شرکت به ناوگان هما افزوده شده که حسب برنامه های پیش بینی شده قبلی این شرکت بوده است.

قربانعلی اذعان کرد: با ورود این هواپیما به ناوگان هما ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ظرفیت صندلی های شرکت به ویژه در پروازهای داخلی افزوده می شود.

این هواپیما به منظور بهره گیری برای انجام پروازهای فوق العاده در مسیرهای داخلی خواهد بود و با توجه به افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی به ویژه در اردیبهشت ماه، اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در مسیرهای تهران به مشهد و بالعکس، تهران به شیراز و بالعکس و تهران به بندرعباس و بالعکس کردیم.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در راستای افزایش توان خدمت رسانی در شبکه پروازی داخلی خود، توسعه ناوگان به صورت اجاره ای را به عنوان یکی از برنامه های کوتاه مدت خود در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

متقاضیان سفر با پروازهای "هما" می توانند برای خرید بلیت ضمن مراجعه به دفاتر فروش" هما" با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی هما نسبت به خرید بلیت این پروازها اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • آب شیرین‌کُن شناور راهکاری فناورانه برای مبارزه با خشکسالی
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد