Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تصادف خودرویی در جاده اهواز - هفتکل باعث جان باختن چهار نفر و مصدوم شدن یک نفر از سرنشینان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از از روابط عمومی این مرکز، دکتر فرهنگ کره بندی بیان کرد:این حادثه ظهر امروز بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو سمند و پراید در این جاده رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصادف پراید و سمند در نزدیکی روستای هویر رخ داد که چهار نفر فوتی مجهول الهویه داشت و مصدوم این حادثه به بیمارستان اهواز منتقل شد.

کره بندی ادامه داد: همچنین ظهر امروز یک بیمار مبتلا به کرونا که دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود، با بالگرد اورژانس از بیمارستان ۲۲ بهمن مسجد سلیمان به بیمارستان رازی اهواز منتقل شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تصادف جاده ای جاده اهواز هفتکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۰ نفر در تصادفات جاده‌ای نوروز جان باختند/ ۵ استان دارای بیشترین آمار تصادفات

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون ۵۱۰ نفر از هموطنان در تصادفات فوت کردند و پنج استان دارای بیشترین فراوانی تصادفات بودند.

به گزارش مشرق، سردار سید تیمور حسینی امروز سه شنبه در حاشیه بازدید محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، اظهار داشت: تا هشت صبح امروز سه شنبه هفتم فرودین بالغ بر ۳۱۰ میلیون تردد در سطح کشور انجام شده است که نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش داشته است و در این مدت ۵۱۰ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان پنج استانی هستند که بیشترین فراوانی تصادفات را دارند.

سردار حسینی اضافه کرد: بیش از ۸۷ هزار نفر از دستگاه‌های مختلف در طرح نوروزی ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند همچنین با کمک دستگاه‌های مختلف در طول مسیر ۳۹۲ ایستگاه سلامت راه اندازی کردیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تصاویری ترسناک از تصادف در جاده‌های ایران در نوروز | چند نفر جان‌ باختند؟
  • ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم جان باختند
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس؛ ۹ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۹ نفر جان باختند
  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۶ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان / 6 نفر جان باختند
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف پراید با سراتو در زنجان پنج نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۵۱۰ نفر در تصادفات جاده‌ای نوروز جان باختند/ ۵ استان دارای بیشترین آمار تصادفات