Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ در پیام حساب توییتر رهبر معظم انقلاب آمده است: «‌کاری که اخیرا در برخورد با دولت و رئیس‌جمهور از سوی برخی انجام شد، کار غلطی بود.

صریح این را بگویم: انتقاد غیر از هتک حرمت است و هتک حرمت جایز نیست. انتقاد یک حرف است، اهانت و هتک حرمت یک حرف دیگر.

اینجور هتک حرمتها کار آمریکاییهاست که در دنیا و مناظراتشان خود را رسوا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اخبار مرتبط کنایه آشنا به تندروها پس از بیانات امروز رهبر معظم انقلاب گزارش رییس جمهور به رهبر معظم انقلاب در خصوص کرونا جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در حضور رهبر معظم انقلاب انتقاد شدید رهبر معظم انقلاب از توهین به دولت و رییس جمهور: هتک حرمت حرام است/ انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا رهبر معظم انقلاب سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب هتک حرمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، با حضور رضامراد صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش و اعضای کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حوزه علمیه مروی برگزار می‌شود.

در این کتاب اندیشه رهبر انقلاب در خصوص آموزش و پرورش به صورت منظومه‌ای محور بندی، دسته بندی شده و جامع، مورد نظر قرار گرفته است و اگر کسی بخواهد اندیشه ایشان را در خصوص جایگاه آموزش و پرورش، بایدها و نبایدهای آموزشی و پرورش، الزامات تحول بنیادین، الزامات محتوای کتب درسی، نظام الگویی، منزلت معلم، کارکرد معلم، الزامات معیشت معلم و… را به صورت یک کل منسجم و ساختار مند مورد نظر و مداقه قرار دهد مطالعه کتاب پیش رو به وی توصیه می‌شود.

کتاب که به قلم احمد نادری بوده و توسط انتشارات حوزه علمیه مروی به چاپ رسیده است به هشت فصل با عناوین، جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش، الزامات آموزش و پرورش؛ بایدها، مشکلات نظام آموزشی فعلی، گفتمان رهبری؛ نظام الگویی، هویت معلم؛ معلم کیست؟، سند انحرافی ۲۰۳۰، ضرورت وجود معاونت پرورشی، الزامات محتوای کتب درسی؛ تقسیم شده و شامل تمام بیانات رهبر معظم انقلاب تا سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

گفتنی است مراسم رونمایی از کتاب ساعت ۱۳ در سالن اجتماعات حوزه علمیه مروی واقع در خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی، حوزه علمیه مروی ۲، با حضور اساتید، طلاب و مقامات ملی و کشوری برگزار می‌گردد.

کد خبر 6079691 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • پیش بینی ۳۵ سال پیش رهبر معظم انقلاب درباره قدرت ایران |‌ ویدئو
  • نوید رهبر انقلاب درمورد بازگشت قدس شریف به دامن مسلمانان به زبان عبری
  • قدس شریف در اختیار مسلمانان قرار می‌گیرد
  • پیام حساب کاربری رهبر انقلاب به زبان عبری + عکس
  • فرمایشات رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • تیتر و عکس معنادار روزنامه انگلیسی‌زبان ایران