Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، تورج فرهادی شهردار منطقه 6 تهران، در دیدار معاون اجتماعی ناجا و مسئولان رده های انتظامی مستقر در قلب فرهنگی پایتخت از خدمات سبزپوشان نیروی انتظامی قدردانی کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6 ، همزمان با چهارمین روز هفته نیروی انتظامی تورج فرهادی شهردار منطقه و جمعی از مدیران ارشد منطقه ضمن حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با سردار احمد نوریان معاون اجتماعی و فرهنگی ناجا که در سالهای گذشته معاونت اجتماعی شهرداری را نیز بر عهده داشتند دیدار و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاش های سبز پوشان پلیس در برقرار امنیت تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در برنامه دیگری به مناسبت ابن هفته تورج فرهادی ضمن حضور در جمع رده های سرکلانتری سوم فاتب با سرهنگ طرهانی و دیدار و ضمن تاکید بر اینکه امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره ی حضور نیروی انتظامی در جامعه است، گفت: خدمات ارزنده و تلاشهای سبز پوشان نیروی انتظامی برای ارتقا سلامت و استقرار امنیت که در تعامل و همکاری با مدیریت شهری صورت می پذیرد ارزشمند است. در نشست دیگری که با حضور همکاران فعال در در یگان حفاظت منطقه شش بر گزار شد تورج فرهادی از زحمات سبز پوشان این یگان با اهدای الواحی قدردانی کرد.
فرهادی در این نشست گفت : امروز فرصت مغتنمی اسـت برای تجلیل از شما بزرگ مردان کـه بی‌تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی‌وقفه‌تان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی شده اسـت فرهادی همچنین با حضور در ستاد پلیس راهور منطقه شش و دیدار با سرنگ اسماعیل زاده فرمانده پلیس راهور قلب پایتخت که به تازگی به عنوان برترین فرماندهی راهور در میان مناطق تهران بزرگ برگزیده شده از تلاش هاو تعاملات این مجموعه که منجر به کاهش چشمگیر سوانح و تخلفات راهنمایی و رانندگی در قلب فرهنگی پایتخت شده قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نیروی انتظامی تورج فرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ایران از نیروی دریایی پاکستان

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقدام انساندوستانه و به موقع نیروی دریایی کشور همسایه و برادر پاکستان در امداد و نجات هشت ماهیگیر سانحه دیده ایرانی در آبهای بین‌المللی را ارج می‌نهیم.

پیوندهای دوستی میان دو ملت ایران و پاکستان، فراتر از مرزهای سرزمینی است.

به گزارش ایسنا، نیروی دریایی پاکستان روز دوشنبه اعلام کرد: ناو جنگی «پی ان اس یرموک» نیروی دریایی پاکستان هشت ماهیگیر ایرانی را آب‌های آزاد نجات داد.

به گفته منابع خبری قایق این ماهیگیران ایرانی دچار آتش سوزی شده بود که عملیات اطفا حریق با موفقیت توسط نیروی دریایی پاکستان انجام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی ایران از نیروی دریایی پاکستان
  • (عکس) حضور اصغر فرهادی در کتابفروشی مجتبی جباری
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان اجرا شد
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • خبر خوش برای سپاهانی ها؛ پیام نیازمند برگشت + عکس