Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز،  ارتش چین روز شنبه از رصد یک هواپیمای تجسسی پیشرفته آمریکا حین پرواز بر فراز جزیره تایوان خبر داد.

به نوشته روزنامه «چاینا مورنینگ پست» ارتش چین یک هواپیمای جنگی آمریکا که بر فراز شمال تایوان در حال پرواز بود را رهگیری کرد. این در حالی است که آمریکا منکر این قضیه شده است.نیروی هوایی تایوان نیز این اخبار را جعلی خواند، اما  نیروی هوایی آمریکا چهارشنبه گذشته تایید کرد که یک فروند هواپیمای تجسسسی ویژه جنگ الکترونیک این کشور  برای مدت زمانی در منطقه مشغول گشتزنی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی منابع خبری هوانوردی در توییتر حتی شماره پرواز این هواپیما(62-4134) اشاره کرده و نوشتند که این هواپیمای آمریکایی در فاصله 31500 فوتی بر فراز تایوان در حال پرواز بوده است. سخنگوی نیروی هوایی آمریکا در این باره گفت: «تایید می‌کنم که هواپیمای "آر سی-135 " بر فراز شمال تایوان در حال پرواز بود. البته به دلایل امنیتی قادر به ارائه توضیحات بیشتر درباره ماموریت آن نیستم.»

 یک مقام ارتش چین در این زمینه گفت، برای اطمینان از این که این هواپیما قصد نابجایی نداشته باشد، آن را کاملا زیر نظر گرفتیم.

«کولین کو» استاد دانشکده مطالعات بین الملل در سنگاپور نیز گفت، این هواپیما یکی از پیشرفته‌ترین‌ها در جهان است و بعید است به اشتباه وارد حریم هوایی تایوان شده باشد و خدمه آن مرتکب اشباه شده باشند.

این هواپیما ماموریت‌های شناسایی شامل تصویربرداری و جاسوسی و انحراف سیگنال را انجام می‌دهد و سازنده آن کارخانه بوئینگ است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر چین آمریکا جام نیوز ارتش چین بر فراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ

پخش مستقیم تصاویر یک باند فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس، فرود ناموفق یک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ را ضبط کرده است. در این تصاویر هواپیمای مسافربری بعد از باز شدن چرخ‌ها، روی باند می‌آید ولی موفق به فرود نمی‌شود و دوباره پرواز می‌کند. به گزارش رویترز این هواپیما دقایقی بعد موفق به فرود بی‌خطر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # هواپیما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟