Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در ارتباط با خدمات دهی اپراتور همراه در مواقع زلزله اظهار داشت: همراه اول با در اختیار داشتن گسترده‌ترین شبکه ارتباطی کشور با بالاترین ضریب نفوذ جمعیتی، بخشی از بزرگترین ظرفیت زیرساختی خود را برای موقعیت‌های اضطراری و حساس تخصیص داده تا در مواقع بروز سوانح غیرمترقبه بتواند به مردم و مناطق آسیب‌دیده، سرویس‌دهی با کیفیت و بدون وقفه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یاسر رایگانی افزود: زلزله امروز (٣ آبان ١٣٩٩) در آوج استان قزوین و در عمق ١٠ کیلومتری زمین، حوالی ساعت ١۵ به‌وقوع پیوست که در بخش‌هایی از استان‌های البرز و تهران نیز احساس شد. شبکه همراه اول بدون هیچ‌گونه مشکلی و به‌صورت نرمال، در منطقه مذکور درحال سرویس‌دهی است.

بیشتر بخوانید

سهم ٨٢ درصدی «همراه اول و مخابرات» در «هوشمندسازی مدارس کشور»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اپراتور تلفن همراه اپراتور همراه اول وقوع زلزله آماده باش همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از احداث و بازسازی سرویس‌های بهداشتی این منطقه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اظهار کرد: سرویس بهداشتی امام‌زاده محمد (ع) با ۷۰ در صد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال بازسازی شد، این سرویس بهداشتی شامل ۱۶ چشمه و زیربنای حدود ۱۶۰ مترمربع است.

وی با بیان اینکه این سرویس بهداشتی مدت طولانی قابل استفاده نبود و با تخریب سرویس بهداشتی موجود اقدام به بازسازی شد، افزود: در حال حاضر بتن‌ریزی کف سرویس بهداشتی و نصب مهار قوطی‌کشی داخل کار برای نصب درهای سکوریت انجام و در ادامه بازسازی سرویس بهداشتی تهیه و اجرای دیوارهای داخلی با بلوک سفالی، تهیه و اجرای عایق رطوبتی، تهیه و نصب سرامیک در بدنه و سرامیک در کف، تهیه و نصب در و پنجره فلزی، آلومینیومی و سکوریتی، تهیه و اجرای شیشه ساده، تهیه و اجرای سقف کاذب کناف، رنگ آمیزی و تأسیسات انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به بازسازی سرویس بهداشتی پارک ملت گفت: این سرویس بهداشتی با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال شامل نما بدنه با سنگ به بهره‌برداری رسید.

کارگر تصریح کرد: بازسازی سرویس بهداشتی پارک سعدی با ۱۰۰ در صد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال شامل تکمیل لوله گذاری فاضلاب و پرسازی کف، تهیه و اجرای دیوارهای داخلی با بلوک سفالی، تهیه و اجرای عایق رطوبتی، تهیه و نصب سرامیک در بدنه و سرامیک در کف، تهیه و نصب در و پنجره فلزی، آلومینیومی و سکوریتی، تهیه و اجرای شیشه ساده، تهیه و اجرای سقف کاذب کناف، رنگ‌آمیزی و تأسیسات و سنگ بدنه سرویس بهداشتی پارک سعدی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بازسازی سرویس بهداشتی ورودی پارک صفه با زیر بنای ۱۰۰ متر مربع با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار شامل اجرای قیر و گونی کف، نصب چهارچوب‌های فلزی و اجرای سرامیک بدنه سرویس بهداشتی صفه و سرامیک در کف، تهیه و نصب درب و پنجره فلزی، آلومینیومی و سکوریتی، تهیه و اجرای شیشه ساده، تهیه و اجرای سقف کاذب کناف، رنگ آمیزی و تأسیسات انجام شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث سرویس بهداشتی مسیر زاگرس گفت: پیشرفت فیزیکی احداث این سرویس بهداشتی ۳۰ درصد و اعتبار آن ۲۰ میلیارد ریال با زیربنای ۹۰ متر مربع است، همچنین اجرای قیر و گونی، نصب چهارچوب‌های فلزی و اجرای سرامیک بدنه سرویس بهداشتی صفه و سرامیک در کف، تهیه و نصب در و پنجره فلزی، آلومینیومی و سکوریتی، تهیه و اجرای شیشه ساده، تهیه و اجرای سقف کاذب کناف، رنگ‌آمیزی و تأسیسات آن انجام شده است.

کد خبر 747097

دیگر خبرها

  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • جزئیات تکان‌دهنده از پروژه «سرویسِ اسکورت»
  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • زلزله این استان را لرزاند