Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@15:09:40 GMT

برتری استقلال مقابل هوادار در دیدار دوستانه

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۰۱۴

برتری استقلال مقابل هوادار در دیدار دوستانه

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دو تیم استقلال و هوادار از ساعت 15 امروز در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان به سود شاگردان محمود فکری به پایان رسید.

آرش رضاوند در دقیقه 41 تک گل آبی پوشان را به ثمر رساند.

تیم استقلال در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، داریوش شجاعیان، آرش رضاوند، مسعود ریگی، ارسلان مطهری و مهدی قائدی بازی کرد و در نیمه دوم رشید مظاهری، متین کریم زاده،فرشید باقری، موسوی،مرادی، رابط و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. وارد زمین شد.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1078388 برچسب‌ها استقلال تهران بازی دوستانه فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران بازی دوستانه فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ بین تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روزهای ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

کد خبر 6087773

دیگر خبرها

  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد