Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@19:24:53 GMT

ترامپ رای خود را به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۰۹۵

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ که اقامتگاه قانونی خود را از نیویورک به فلوریدا تغییر داده است، از شامگاه گذشته در ساختمان شخصی خود در مارالاگو حضور دارد و قرار است پس از رای‌دادن در سه گردهمایی انتخاباتی در ایالت‌های مختلف شرکت کند.

جمعی از هواداران ترامپ هم در مقابل محل رای دادن او تجمع کردند.

رئیس جمهوری آمریکا پس از انداختن رای خود به صندوق، در جمع خبرنگاران اظهار نظر کوتاهی کرد و بار دیگر رای‌گیری پستی را اینگونه زیر سوال برد که " وقتی رای خود را می‌فرستید، نمی توانید اینگونه (رای‌گیری حضوری و روی کاغذ) امنیت داشته باشید".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلوریدا یکی از ایالت‌های سرنوشت ساز در انتخابات فعلی آمریکا است هرچند که تقریبا به طور سنتی در تمام انتخابات، نامزد جمهوریخواه در آن برنده شده است.

تاکنون  ۵۴ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۷۹۶ رای به صورت پستی و حضوری در ایالت‌های مختلف آمریکا به صندوق‌ها ریخته شده است. بر این اساس در ایالت فلوریدا هم تا روز گذشته چهار میلیون و ۷۷۱ هزار و ۹۵۶ نفر معادل ۳۴ درصد آرای ثبت نام شده برای این انتخابات به صندوق‌های رای ریخته شده است که ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۳۶۶ رای متعلق به دموکرات‌ها بوده است.

۱۳ آبان ماه امسال به عنوان روز اصلی رای‌گیری است و انتخابات در آن روز خاتمه می‌یابد. علاوه بر ریاست جمهوری، انتخابات بخشی از سنا، تمام مجلس نمایندگان و مقامات محلی نیز در جریان است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت

فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه در خراسان جنوبی آغاز شد و امروز در برخی مناطق استان شدت گرفت.

گزارش‌های دریافتی حاکی است بارش‌های رگباری باعث جاری شدن روان آب در معابر شهری و روستایی شهرستان‌های طبس، بشرویه و زیرکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های امروز به بخش‌هایی از راه‌های روستایی در مناطق غرب استان خسارت زد.

محمدعلی آخوندی  افزود: اکنون در طبس، دیهوک و خوسف سیلاب جاری بوده و خسارت‌ها در حد معمول است.

وی با بیان اینکه برخی آبنماهای طبس از سیلاب آسیب دیده، عنوان کرد: در زمان حاضر مسیر اسفدن به حاجی آباد زیرکوه دچار سیلاب و صاعقه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: هشدار هواشناسی سطح نارنجی از دیروز در استان صادر شد و بارش‌ها تا اواخر وقت فردا ادامه دارد.

وی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های امدادی با محوریت فرمانداری‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سرپرست اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی هم امروز گفت: ناپایداری‌ جوی تا روز جمعه در استان ادامه دارد و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن برخی مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی قابل پیش بینی است.

جواد نخعی افزود: براساس الگوی نقشه‌های هواشناختی با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی تا روز جمعه گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه پیش‌ بینی می‌شود.

فرماندهی پلیس راه طبس - یزد هم اعلام کرد: با توجه به بارش باران و جاری شدن روان آب در محورهای منطقه، رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند و تا فردا از سفرهای غیر ضروری خودداری شود.

۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد

رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ۲ محور اصلی استان در بخش غربی به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب مسدود شده است.

همچنین محورهای روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز مسدود است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران