Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@08:13:36 GMT

اعلام وضعیت قرمز زلزله در دو استان‌

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۱۱۹

اعلام وضعیت قرمز زلزله در دو استان‌

محمد نصیری با توضیح درباره خسارات زمین لرزه ۵.۴ ریشتری در مرز استان همدان و قزوین گفت: خوشبختانه تا این لحظه ارزیابان اعزامی و محلی استان همدان در شهرستان‌های رزن و کبودرآهنگ هیچ گونه گزارشی از وقوع خسارت جانی و مالی نداده‌اند.

نصیری از اعلام وضعیت قرمز در استان‌های همدان و قزوین خبر داد وو ابراز داشت: تاکنون نیز ۶ تیم ارزیاب به منطقه حادثه اعزام شده‌اند و در استان‌های زنجان، کردستان و مرکزی وضعیت زرد اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره خسارات استان قزوین نیز توضیح داد: براساس ارزیابی‌ها و پیگیری‌های انجام شده از دهداران در سه روستای ساریجلو، خنداب و اسدآباد گزارش خسارات حاکی از تخریب دیوار حیاط و ترک خوردگی در ابنیه است. اما تاکنون خسارت جانی و مالی جدی گزارش نشده است.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1447200

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قزوین زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو عمده تصادف‌های جاده‌ای همدان بوده است / جاده‌ها لغزنده‌اند

ایسنا/همدان رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در چند روز گذشته از نوروز عمده تصادف‌های جاده‌ای استان همدان واژگونی خودرو بوده که در این رابطه، رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان ضروری است.

سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: وضعیت ترافیک در جاده‌های استان همدان عادی، اما پرحجم است، با توجه به بارش باران، جاده‌ها لغزنده‌اند.

وی ادامه داد: روز گذشته وضعیت ترافیک در جاده‌های استان همدان در مسیر رفت و برگشت پرحجم بود، امروز هم این وضعیت در جاده‌های استان وجود دارد، با این تفاوت که با توجه به بارش باران علاوه بر ترافیک پرحجم، جاده‌ها لغزنده شده‌اند.

فکری با تأکید بر لزوم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان در جاده‌های استان همدان و پرهیز از هرگونه شتاب بی‌مورد در رانندگی، بیان  کرد: در تعطیلات نوروزی سپری‌شده در جاده‌های استان همدان پنج نفر براثر حوادث ترافیکی جان باخته‌اند.

وی از کاهش ۵۰ درصدی تصادف‌های منجر به فوتی در جاده‌های استان همدان به نسبت مدت مشابه تعطیلات نوروزی سال گذشته خبر داد و افزود: تعداد مصدومان در حوادث ترافیکی چند روز گذشته از تعطیلات نوروزی در این جاده‌ها نسبت به مشابه سال گذشته یکسان بوده و افزایش نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضعیت هوای قزوین تا پایان هفته
  • پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین در چند روز آینده
  • وضعیت قرمز و خطر وقوع سیلاب در ۹ استان
  • وضعیت قرمز و نارنجی جوی در ۹ استان
  • وضعیت قرمز و نارنجی جوی در ۹ استان/ خطر وقوع سیلاب
  • وضعیت قرمز و نارنجی جوی در ۹ استان با خطر وقوع سیلاب
  • ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین
  • هشدار قرمز برای این ۲ استان‌/ رانندگان از مسیرهای امن تردد کنند
  • هشدار پلیس راه قزوین درباره لغزندگی جاده‌ها
  • واژگونی خودرو عمده تصادف‌های جاده‌ای همدان بوده است / جاده‌ها لغزنده‌اند