Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعودم خرم نیا عصر شنبه در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی آذربایجان غربی با امام جمعه ارومیه با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی از امسال آغاز به کار کرده است، افزود: مأموریت مبارزه با عوامل مخل اقتصادی از جمله قاچاق کالا و ارز، فرار مالیاتی و پول‌شویی را در دستور کار خود دارد که در ۷ ماهه گذشته ۱۱۵ میلیارد تومان ارزش کالاهای مکشوفه توسط در استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پلیس گمرک انتظامی استان از سال گذشته در ماکو و بازرگان و از پنج‌شنبه هفته گذشته نیز این پلیس در مرز تمرچین پیرانشهر برای مقابله با قاچاق کالاهای مختلف مستقر شده است، اظهارکرد: با راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی و گمرک در استان در ماه‌های آینده شاهد اقدامات امنیتی و اقتصادی خوبی در استان خواهیم بود.

سردار خرم با بیان این که در ۷ ماهه نخست سال جاری ۷۷ درصد از مجموع سرقت‌ها با دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از سارقان کشف شده است، خاطرنشان کرد: در ۷ ماهه نخست سال جاری میزان تصادفات جرحی و فوتی جاده‌های استان ۴۵ درصد کاهش یافته و ۳۳ درصد نیز کاهش در تعداد فوتی‌های تصادفات جاده‌ای استان را داشته‌ایم.

سردار یحیی حسین خانی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی نیز در این دیدار، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی و ارائه خدمات درمانی را از جمله اقدامات مرزبانی استان برای مرزنشینان عنوان کرد.

وی با اشاره به انسداد مرزی با هوشیاری مرزبانان سرافراز استان گفت: در زمینه‌های مختلف از جمله تهیه بسته‌های بهداشتی، معیشتی و اقدامات درمانی مرزنشینان استان اقدامات مؤثری انجام شده است.

سردار حسین خانی افزود: توجه ویژه به راه‌های مرزی استان و تقویت امکانات در پاسگاه‌های مرزی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها بوده که امیدواریم با همراهی همه مسئولان بتوانیم در این زمینه اقدامات خوب و مؤثری انجام دهیم.

امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار پیاده‌سازی عدالت اجتماعی و اخلاق اسلامی در برخوردها و عملکردها توسط ناجا یکی از عوامل مهم جلب اعتماد عمومی به نظام دانست و افزود: این اعتماد در بین مردم وجود دارد و باید در حفظ، تثبیت و تقویت آن نیز تلاش کرد.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در تقدیر از عملکرد ناجا در حوزه‌های مختلف افزود: این رضایت که مطمئناً رضایت حضرت ولی‌عصر (عج) را نیز در پی خواهد داشت مدال افتخار و مباهاتی برای جامعه انتظامی و ناجا در کشور است که لازم است ضمن حفظ این شرایط در تقویت ارائه خدمات به مردم تلاش بیشتری صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: نیروی انتظامی پیشانی نظام جمهوری اسلامی است و عملکرد احسن این نیرو موجبات رضایت مردم از نظام اسلامی را فراهم می‌کند و باید در این زمینه حساسیت و دقت بسیاری صورت پذیرد که با پیام مقام معظم رهبری و ارائه آمارها در کشور بر اساس نظرسنجی‌های دقیق این مهم تا به حال حاصل شده است.

کد خبر 5055619

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سید مهدی قریشی قاچاق کالا فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا سیستان و بلوچستان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در مرند

سرهنگ اسدیان اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳ عباسی مرند در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۴۷ دست انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۷۰۰میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

 وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد اظهار کرد: پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه شبانه روز تلاش می‌کند و شهروندان نیز هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران