Web Analytics Made Easy - Statcounter

 لیدا رفعتی، مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت: به منظور ارتقای سلامت شهروندان و مقابله با بیماری کرونا از ۳ هزار و ۳۷۵ اماکن عمومی در استان همدان طی هفته گذشته بازدید شد.

او با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و دستور العمل های بهداشتی راه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است افزود: ۲ هزار و ۵۸۶ از اماکن عمومی استان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: هم اکنون  ۶۵ درصد واحد های صنفی استان به شیوه نامه های بهداشتی عمل می کنند و فاصله گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت می کنند.

او  اضافه کرد: ۵۷ واحد از اماکن عمومی در استان همدان بخاطر عدم رعایت بهداشت پلمب شد.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: از ۵۷ مورد پلمب انجام شده ۱۹ مورد سوپر مارکت،۳۳ نانوایی،۳ رستوران و ۲ مطب ها بودند.

رفعتی افزود: در این بازدید ها آموزش های لازم در خصوص شیوه نامه های بهداشتی به پرسنل داده می شود و با رعایت نکردن نکات بهداشتی با متخلفان برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوه نامه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی و سیل آبشار یاسوج/ رعایت نکردن حریم رودخانه خسارات به بار آورد+ فیلم

باران شدید یک و نیم روز گذشته آبگرفتگی و سیل را از آبشار یاسوج روانه این شهر کرد.

به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، دانیال ولوی مقدم، بعد از دو شبانه روز نزول رحمت الهی سیلی خروشان آبشار یاسوج را درگیر کرد و آسیب جدی به زیر ساخت های این مکان تفریحی و باغات و امکان گردشگری وارد شد.

نکته حائز اهمیت این است که متاسفانه مالکان باغات حریم رودخانه را رعابت نکرده و باعث آسیب جدی به زیر ساخت‌های این مکان تفریحی و گردشگری شدند، از این رو ضرورت دارد که مسئولین در این زمینه نظارت بیشتری بر حریم رودخانه های استان داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 خوشبختانه سازمان مدیریت بحران، شهرداری، آتش نشانی و نیروهای نظامی و انتظامی از ابتدا در حالت آماده باش کامل بودند و مدیریت نسبتا خوبی داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • بیش از چهار هزار بازدید از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی تربت حیدریه
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ۲۵ هزار مورد بازرسی بهداشتی اماکن گلستان/ تداوم بازرسی‌ها تا ۲۵ فروردین
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • رعایت نکردن حق تقدم، اصلی‌ترین عامل تصادفات درون شهری
  • پلمب ۱۱۰ تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در لرستان
  • آبگرفتگی و سیل آبشار یاسوج/ رعایت نکردن حریم رودخانه خسارات به بار آورد+ فیلم
  • مهروموم ۱۳ خوراک‌فروشی استان بوشهر به‌دلیل رعایت نکردن بهداشت
  • ۲۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی در زنجان پلمب شد