Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@13:39:07 GMT

آغاز دوره های آموزش مجازی بوستان ترافیک

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۴۸۲۲۲

آغاز دوره های آموزش مجازی بوستان ترافیک

خبرگزاری آریا - دوره های آموزشی بوستان ترافیک منطقه 15 هم زمان با هفته سلامت زنان در راستای توانمندسازی بانوان در فضای مجازی آغاز شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: این دوره های آموزشی با توجه به عدم امکان آموزش حضوری و برگزاری تجمعات و گردهمایی ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه این دوره ها برای ارتقای نشاط اجتماعی، شادابی روحیه، سواد سلامت و ترافیکی شهروندان با بهره مندی از اساتید مجرب هر حوزه برگزار می شود، افزود: برگزاری دوره های روانشناسی ترافیکی نظیر حل مساله و مدیریت هیجان از جمله این برنامه هاست.
لواف زاده اضافه کرد: این مجموعه همچنین کلاس های آموزشی یوگا را به منظور اهمیت سلامت روان در کنار سلامت جسم و هماهنگی بیشتر جسم و روان درکنار برگزاری کلاس های روانشناسی در فضای مجازی به صورت آنلاین و آفلاین با اولویت بانوان همراه در گروه ها برگزار می کند.
او گفت: انتخاب این رشته ورزشی با هدف پیوند جسم و روان در شرایط فعلی با وجود استرس ها و نگرانی ها و کاهش تاثیرات منفی حاکم بر خانواده ها در دوران کرونا و همچنین عدم امکان تفریح افراد خارج از منزل بوده است.
برپایه این گزارش؛ علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی و عضویت در این گروه ها می توانند با شماره 09386323210 تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی

حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درخصوص برگزاری دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی، توانمندسازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی اظهار کرد: دوره یک روزه ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی، با هدف توانمندسازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با همکاری سازمان فضا مجازی سراج مرکز قزوین و مرکز امور بانوان اداره آموزش و پرورش استان قزوین برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین بیان کرد: کارشناسان مطرح کشوری و استانی از جمله دکتر صالح اصغری، استاد حسین حق پناه، خانم معظمه صابری، حامد کبودوند و محمدصادق جهان بخش به عنوان مدرسین این دوره به تدریس عناوین مختلفی مانند اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، مدیریت رسانه در خانواده، نوجوان دیجیتال، سواد روایت و تربیت در عصر پساحقیقت می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد مختص مربیان آموزش خانواده و معلمان سواد رسانه است ادامه داد: با توجه به میزان اهمیت موضوع این دوره، در نظر داریم تا توجه خود را در استمرار برگزاری این دوره‌ها به کار گرفته و در تلاشیم تا طرح امتداد این رویداد را به صورت غیر حضور در شبکه‌های مجازی ادامه دهیم تا محتوا آموزشی به روز در اختیار مخاطبین دوره قرار بگیرد.

این مسئول در پایان صحبت‌هایش گفت: محل برگزاری دوره ضمن خدمت شهیده طاهره هاشمی یکی از مدارس استان بوده و تلاش ما در راستا امتداد بخشیدن به این رویدادها مستمر خواهد بود.

کد خبر 6087049

دیگر خبرها

  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند