Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای روز دوم از هفته پنجم سری A با ثبت یک شکست خانگی غیرمنتظره در کارنامه تیم فوتبال آتالانتا آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز روز دوم از هفته پنجم سری A، امروز (شنبه) یک دیدار برگزار شد که در آن تیم فوتبال آتالانتا در خانه خود به مصاف سامپدوریا رفت و این بازی را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی فابیو کوالیارلا در دقیقه 13 سامپدوریا را پیش انداخت. پس از او مورتن تورسبی در دقیقه 59 دومین گل را برای تیم میهمان زد. آتالانتا در دقیقه 80 به وسیله دوان زاپاتا از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما امیدهایش برای امتیاز گرفتن از این بازی با دریافت گل سوم بر باد رفت گلی که در دقیقه 2+90 توسط یاکوب یانکتو به ثمر رسید.

با این نتیجه آتالانتا برای دومین بار در این فصل متحمل شکست شد و با 9 امتیاز فعلاً در رده سوم باقی ماند. سامپدوریا هم با کسب سومین پیروزی‌ خود 9 امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد.

امشب دو بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 19:30 جنوا میزبان اینتر خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 22:15 لاتزیو از بولونیا پذیرایی خواهد کرد.

جدول رده‌بندی سری A

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامپدوریا سری A آتالانتا سامپدوریا سری A آتالانتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آتالانتا به صعود تاریخی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا با وجود دریافت گل سریع در نیمه اول توسط محمد صلاح از روی نقطه پنالتی، نزدیک به ۹۰ دقیقه به خوبی از دروازه خودی دفاع کرد تا به عنوان تنها نماینده ایتالیا به جمع چهار تیم برتر لیگ اروپا صعود کند تا در آنجا با دیگر مربی آلمانی، راجر اشمیت، به جدال بپردازد. آنها مزد پیروزی سه بر صفر در بازی رفت را گرفتند.

توییتر آتالانتا به محض پایان بازی با انتشار این توییت نسبت به این مسابقه واکنش نشان داد. این حساب کاربری با نوشتن نوشتن کلمه "آه"، ارزش، فشار و نفس راحت پس از این پیروزی را از طریق این رسانه به نمایش گذاشت.

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یووه: رانیری به مدعیان نمی‌بازد!
  • اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • خلاصه بازی آتالانتا 0-1 لیورپول (لیگ اروپا - 2023/24)
  • آتالانتا و لطف داور: کارت زردی که قرمز بود!
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • واکنش آتالانتا به صعود تاریخی (عکس)
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)