Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،حمید بخشی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، در ارتباط با اقدامات انجام شده پدافند غیر عامل اظهار کرد: تهدیدات زیستی را  در استان مازندران را احراز کردیم.

وی با اعلام اینکه 290 برنامه در  هفته پدافند غیر عامل در دستور کار است، تصریح کرد:  چندین شتاب نگار در برخی از مسیرهای استان با حضور مسؤولان استانی افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران با اعلام اینکه 14 کارگروه تخصصی در استان مازندران را فعال کردیم، افزود: در حوزه زیستی ساختار ضعیفی داریم در کنار این موضوع محدودیت‌های بودجه‌ای و اعتباری نیز داریم.

وی اضافه کرد: در طرح‌های پدافند غیر عامل مازندران بحث مصون سازی نیروگاه شهید سلیمی نکا، مرغ لاین بابل، ایمن سازی ادارات کل را در دستور کار داریم.

بخشی خاطر نشان کرد:  تهیه چک لیست نیازمندی‌های حوزه پدافند غیر عامل استان مازندران و اقداماتی که باید انجام شود را در برنامه قرار دادیم.

وی با اعلام اینکه یکی از وظایف ما در استان مازندران پیگیری دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌ها است، افزود: ما سازمان ستادی هستیم و مباحثی که در کشور مطرح می‌شود را به کارگروه‌های استانی ابلاغ می‌کنیم.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری  مازندران در ارتباط با همکاری دستگاه‌های اجرائی مازندران، یادآور شد: همه دستگاه‌ها اجرائی عضو کارگروه تخصصی مربوطه هستند و با توجه به قوانینی که وجود دارد در صورتی که دستگاه‌های در برخی از اقدامات کوتاهی کنند واحد حقوقی ما موضوع را پیگری می‌کند.

 در ادامه حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، اظهار کرد: برای پدافند باید عنوان درستی بکار ببریم و بحث پایداری منابع را مد نظر داشته باشیم برای شکل گیری منابع هزینه‌های گزاف را تهیه کنیم و با شکل گیری منابع دنبال بهره‌وری از این منابع باید باشیم.

وی تصریح کرد: مکان گزینی پروژه‌های مرتبط با پدافند بسیار مهم است غیر از بحث مقاوم ساری بحث دسترسی و استقرار منابع باید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/86004

منبع: فارس

کلیدواژه: پیگیری برنامه پدافند غیرعامل مازندران بخشی خبرگزاری فارس خبرگزاری فارس مازندران پدافند غیر عامل استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل