Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، باشگاه مس سونگون ورزقان در خصوص رای صادره اخیر در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

در اطلاعیه ای که از سوی این باشگاه منتشر شده است، آمده است: 

هیات مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان در خصوص حکم صادر شده کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به استحضار هواداران عزیز می‌رساند با توجه به دفاعیات باشگاه مس سونگون ورزقان در خصوص پرونده دیدار فینال لیگ برتر فوتسال کشور و همچنین پرونده شکایت بازیکن محمدرضا سنگ‌سفیدی و با عنایت به اینکه آرای بدوی در کمیته استیناف فدراسیون بدون توجه به دفاعیات عینا تایید شده‌اند، فردا جلسه فوق‌العاده تشکیل خواهد داد و پس از بررسی کامل موضوع ، تصمیمات مقتضی را اتخاذ نموده و به همراه دفاعیات باشگاه، اسناد ، فیلم‌ها (تاکنون منتشر نشده) و تمامی مستندات از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در اختیار افکار عمومی قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه مس سونگون ورزقان با سه قهرمانی پیاپی در لیگ برتر فوتسال کشور، قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۸ اندونزی و نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ تایلند و صعود به جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۰ امارات، پرافتخارترین باشگاه فوتسال کشور می‌باشد که گویا حرکت مستمر این باشگاه در مسیر حرفه‌ای‌گری که باعث افتخار ایران، آذربایجان‌شرقی و شهرستان ورزقان در کنفدراسیون فوتبال آسیاست، به مذاق عده‌ای خوش نیامده و کمر به کسب نتیجه و مغلوب نمودن تیم قهرمان در خارج از زمین آبی فوتسال بسته‌اند.
باشد که دادخواهی باشگاه مس سونگون ورزقان در محکمه صالحه افکار عمومی مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتسال مس فدراسیون فوتبال لیگ برتر فارس تبریز مس سونگون ورزقان مس سونگون سونگون باشگاه مس سونگون ورزقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم

تیم ملی فوتسال افغانستان از صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا باز ماند.

تیم فوتسال افغانستان برای اولین بار است که در این تورنمنت شرکت می کند.

مهاجرین افغانستانی مقیم ایران از تلاش تیم فوتسال افغانستان قدردانی کردند و برای آنها در تورنمنت های بعدی آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • گل‌های تیم ملی ایران به قرقیرستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد