Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ساوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به محض اطلاع از وقوع زلزله در منطقه نوبران به تمامی دستگاه‌های اجرایی اعلام شد که تا اطلاع ثانوی با نیروها و تجهیزات مرتبط با مدیریت بحران در حالت آماده باش قرار گیرند.

علی میرزایی افزود: تجهیزات و خودروهای امدادی در فضای مسقف نگهداری نمی‌شوند و به بخشداران و دهیاران و شوراها نیز حالت آماده‌باش اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در صورت وجود گزارشی مبنی بر وارد آمدن خسارت ناشی از زلزله به رسانه‌های استان اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 5055629

منبع: مهر

کلیدواژه: علی میرزایی ساوه آماده باش زمین لرزه فرمانداری ساوه ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی هفته ناجا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۴۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است

سیدحامد عاملی در نشست بررسی روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: اولویت پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی بوده و لازم است دستگاه‌ها نسبت به احصا و اعلام اقدامات شاخص خود در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم در حوزه مربوط اقدام کنند. او افزود: لازم است زمان‌بندی تکمیل پروژه‌های عمرانی هر دستگاه اجرایی استان اردبیل تعیین و طی برنامه‌ای ارائه شود. استاندار اردبیل بیان کرد: باید جذب اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سال ۱۴۰۳ در این راستا انجام شود. عاملی با تأکید بر استفاده موثر از فصل کاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی، ادامه داد: دستگاه‌ها به غیر از کار‌های عمومی مرتبط با خود، آن دسته از کار‌های شاخص را که می‌توانند در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری کنند، اعلام و ملزومات مورد نیاز برای تسریع در اجرای پروژه را مشخص نمایند تا نسبت به پیگیری و تأمین این ملزومات اقدام و همکاری شود. او گفت: همچنین مدیران نسبت به اعلام برنامه سالیانه خود به استانداری اردبیل به‌منظور ترسیم برنامه اجرایی برای سال جاری در استان و پیگیری جذب اعتبار و هماهنگی با وزارتخانه‌ها اقدام کنند. گفتنی است، در این نشست دستگاه‌های آب منطقه‌ای، برق، گاز، راه‌وشهرسازی، نوسازی مدارس، ورزش‌وجوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، علوم پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بنیاد مسکن و امور روستایی استانداری گزارشی اجمالی از وضعیت پروژه‌های عمرانی در دست اجرا و در حال تکمیل برای سال ۱۴۰۳ ارائه کردند. باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد تحقق‌ شعار سال در استان همدان
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه
  • طرح کنترل و نظارت بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان
  • معایب دستگاه جوش لیزر چیست؟
  • محفل انس با قرآن ویژه مسوولان دستگاه‌های اجرایی میمه
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان